۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۵۴۶۲۲
آیت الله توکل:

۲۲ بهمن فریاد بلند ملت ایران علیه دشمنان است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ۲۲ بهمن فریاد بلند ملت ایران علیه دشمنان است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت مجدد ملت ایران با ولایت است.
 آیت الله توکل

آیت‌الله سیدرحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: جشن پیروزی انقلاب  اسلامی با حضور پرشور و حماسی مردم هر سال گسترده تر از سال های قبل برگزار می شود و مردم امسال نیز یک حضور تماشایی و به یاد ماندنی را در تاریخ ثبت خواهند کرد.

وی افزود: امام خامنه ای در سخنرانی اخیر خود تاکید ویژه ای بر حضور مردم برای گرامیداشت انقلاب اسلامی و پاسخ به دشمنان داشتند و مردم ما نیز تبعیت خود از ولایت، حماسه ای دیگر را در تاریخ زرین انقلاب ثبت می کنند.

استاد حوزه علمیه مردم ایران را مردمی با بصیرت و هوشیار عنوان کرد و اظهار داشت: ملت ایران در فراز و نشیب های انقلاب، حوادث و فتنه های زیادی را پشت سر گذرانده است و به خوبی دشمنان خود را می شناسد و حرکت های آن ها را رصد می کند.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره ثابت کرده است که در وسط میدان حافظ ارزش های انقلاب و میهن عزیز اسلامی است.

آیت الله توکل حماسه 9 دی و بسیاری از صحنه های حساس انقلاب را بیانگر پیشی گرفتن مردم از مسؤولان بیان کرد و گفت: 9 دی یک حماسه ماندگار از بصیرت بالای مردم ایران و حضوری به هنگام برای دفاع از آرمان های انقلاب است که در حالی که بسیاری از نخبگان و مسؤولان در گرداب فتنه افتاده بودند، مردم با حضور خود بساط فتنه انگیزی دشمنان را جمع کردند.

وی افزود: حضور گسترده مردم موجب رضای الهی، افزایش قدرت و اقتدار ایران و بالا رفتن تراز نظام اسلامی در عرصه جهانی خواهد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری 22 بهمن را فریاد بلند ملت ایران علیه دشمنان بیان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان و استکبار است و و 39 سال گذشته به رغم همه تهدیدها و فشارهای دشمنان، هیچ گاه صحنه را ترک نکردند بلکه عزم آن ها در ادامه این مسیر بیشتر از گذشته شد.

وی تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن بیعت مجدد ملت ایران با ولایت است و آن ها با حضور خود حمایت از ولی فقیه و جانشین امام عصر(ع) را نشان می دهند.

آیت الله توکل طراحی دشمنان را برای ایجاد فضایی یاس آور و ناامید کننده در کشور عنوان کرد و گفت: مسؤولان در قبال حضور همیشه در صحنه مردم برای دفاع از انقلاب و آرمان ها، باید با تلاش و خدمت صادقانه و تلاش مجاهدانه ملت را به آینده بیشتر امیدوار کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن نمایش پیوست و همبستگی میان نسل های مختلف ملت ایران و ادامه پیدا کردن این حرکت عظیم در میان نسل جدید جامعه است./1313/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات