۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۵۴۷۱۱
ایستاده پای انقلاب؛

وظیفه دولت اسلامی خدمت رسانی به ملت است

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک گفت: مسؤولان باید خادم مردم باشند و وظیفه دولت اسلامی خدمت رسانی به ملت است.
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک

حجت الاسلام سید احمد میرمهدی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در پاسخ به این سوال که پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی در 22 بهمن چه می تواند باشد، گفت: امروز روز پیام وحدت ملت ایران اسلامی و نشانگر آن است که ملت ایران اسلامی هرگز دست از انقلاب خود بر نمی دارند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک بیان داشت: مردم انقلابی کشورمان در 22 بهمن ماه ثابت کردند در مقابل توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان ایستادگی خواهند کرد و هزینه این مقاومت هم میپردازیم.

حجت الاسلام میرمهدی در پاسخ به این سوال که مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی با حضور پرشور خود به وظایف خود عمل کردند حال وظیفه مسؤولان در قبال مردم چیست، بیان داشت: مسؤولان باید خادم مردم باشند و وظیفه دولت اسلامی خدمت رسانی به ملت است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک  اضافه کرد: اگر لحظه ای مسؤولی کوتاهی بکند در برابر خداوند متعال باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام میرمهدی با بیان اینکه امروز مسؤولان وظیفه سنگینی بر عهده دارند، اظهار داشت: مسؤولان قضایی باید با مسؤولانی که در کار خود کوتاهی می کنند با جدیت برخورد کنند.

شایان ذکر است، راهپیمایی 22 بهمن در شهر اراک در مسیرهای میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز به سمت مصلای بیت‌المقدس برگزار شد.

همچنین در این مراسم ضمن سخنرانی آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری قطعنامه نیز قرائت خواهد شد./842/ت303/ب1

ارسال نظرات