۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۵۶۵۳۴
از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا؛

فراخوان نام نویسی در دوره تربیت مبلغ اعلام شد

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) از برگزاری دوره تربیت مبلغ جهت جذب در مدارس امین خبر داد.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین تهرانی با اعلام خبر برگزاری دوره تربیت مبلغ بیان کرد: معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) دوره تربیت مبلغ مدارس را با هدف تربیت مربی و مبلغ دینی در مدارس امین استان قم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این دوره به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‌آموزان در بین بانوان طلبه مجرب و متعهد برگزار می شود و پذیرفته‌شدگان این دوره برای جذب و گزینش به مدارس امین معرفی می‌شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) به شرایط ثبت نام در این دوره اشاره کرد و گفت: اتمام سطح دو در جامعه‌الزهرا(س) یا حوزه علمیه خواهران و همچنین داشتن حداکثر ۴۲ سال سن از شرایط پذیرش در این دوره است، البته شرط سنی در صورت احراز توانایی و سابقه تبلیغ دانش‌آموزی قابل انعطاف است.

حجت الاسلام تهرانی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از ۷ تا ۲۰ اسفندماه با مراجعه به سامانه اینترنتی جامعه‌الزهرا(س) به نشانی www.jz.ac.ir  برای نام نویسی در این دوره اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمان انجام مصاحبه از داوطلبان اردیبهشت ۱۳۹۷ و زمان برگزاری دوره تربیت مبلغ مدارس تیر و مرداد ۹۷ است./1324/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات