۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۵۷۰۶۵
در دانشگاه تهران؛

اختتامیه جشنواره کتاب سال سبک زندگی برگزار می شود

رییس جشنواره کتاب سال سبک زندگی از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره با تقدیر از افراد برگزیده خبرداد.
حجت الاسلام مهدی علیزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری ویژه نخستین جشنواره «کتاب سال سبک زندگی» ظهر امروز در دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی علیزاده رییس جشنواره کتاب سال سبک زندگی در این نشست با بیان این که در داوری آثار ارسال شده دقت زیادی صورت گرفته است، اظهار داشت:  برخی آثار دو یا سه داوری را به خود دیده اند.

وی از برگزیده شده بیش از 10 اثر از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره خبر داد و عنوان کرد: انشاءالله در روز بیستم اسفندماه سال جاری مراسم اختتامیه این جشنواره در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده اضافه کرد: البته ذکر این نکته لازم است که در این رخداد علمی و فرهنگی بزرگ شاهد پیام هایی از سوی مقام های عالی دینی کشور از جمله چند مرجع بزرگوار تقلید خواهیم بود.

وی عنوان کرد: همچنین در کنار تقدیر از افراد برگزیده و شایسته تقدیر از مؤسسات برتر و ناشران برتر نیز در این مراسم تجلیل به عمل خواهد آمد و از سخنران های کلیدی این همایش نیز می توانیم به دکتر غلامعلی حداد عادل شااره کنیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش خاطرنشان ساخت: همانطور که گفته شد اختتامیه جشنواره کتاب سال سبک زندگی روز بیستم اسفندماه است و ساعت برگزاری جلسه از 9 صبح تا اذان ظهر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که این جشنواره در سال های آینده وارد فازهای جدیدی می شود، یادآور شد: این همایش ویژه کتاب است ولی بدون شک پایان نامه ها و مقالات برتر نیز در سال آینده اضافه شود.

وی ابراز داشت: تأکید شورای سیاستگذاری جشنواره این است که از حوزه آثار مکتوب فراتر برویم و به آثار رسانه ای هم بپردازیم که برای سال های آینده این مسأله نیز سیاست گذاری می شود./1330/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات