۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۵۷۶۳۳
در مرکز مدیریت حوزه های عملیه؛

نشست نمایندگان مدیریت های استانی نخبگان حوزه برگزار شد

دومین نشست نمایندگان مدیریت های استانی در امور نخبگان و استعدادهای برتر در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.
مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین نشست نمایندگان مدیریت های استانی در امور نخبگان و استعدادهای برتر امروز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

در این نشست بر لزوم حمایت جدی از نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه تاکید شد.

براساس این گزارش، نمایندگان 32 استان برای بررسی فرآیند شناسایی نخبگان حوزوی و حمایت های مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر شرکت داشتند.

در آغاز این نشست حجت الاسلام و المسلمین عماد رییس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه رشد علمی در کشور را مورد بررسی قرار داد.

وی گزارشی از فعالیت های این مرکز ارائه کرد و شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان حوزه، ساماندهی، سازماندهی و حمایت، هدایت و راهبری از نخبگان را از ماموریت ها و اهداف این مرکز عنوان کرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام و المسلمین غفوری قائم مقام مدیریت حوزه های علمیه مباحثی در زمینه واسپاری برخی امور به مدیریت استان ها و مدرسه محور شدن حوزه های علمیه همچنین شناسایی نخبگان حوزوی از آغاز ورود به مدرسه مطرح کرد.

حجت الاسلام نیکوکار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زمینه برگزاری دومین نشست نمایندگان مدیریت های استانی در امور نخبگان و استعدادهای برترگفت: برنامه های لازم انجام شده است تا برخی امور مرکز به استان ها سپرده شود تا بحث شناسایی آسان تر انجام شود.

در پایان نیز مباحث فرآیند شناسایی استعدادهای برتر در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت./1324/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات