۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۵۷۹۵۸
معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا:

بانوان رسالت خطیری در فرهنگ جامعه دارند

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ازنا با اشاره به جایگاه بانوان در جامعه و رسالتی که در تربیت و هدایت فرزندان بر دوش دارند، گفت: بانوان در راستای انجام رسالت خویش باید از حضرت فاطمه(س) الگو بگیرند.
ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ناهید اشکشی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ازنا، صبح امروز در مراسم جشن میلاد بانوی عالمین حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع طلاب نجمیه این شهرستان گفت: فرهنگ در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان نقش زنان در فرهنگ جامعه افزود: زنان بیشترین نقش را به عنوان مادر و همسر در خانواده و جامعه بر دوش دارند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با اشاره به دسیسه های دشمن برای نابودی فرهنگ ناب ایرانی اسلامی و ضربه زدن به جایگاه و رسالت بانوان خاطرنشان کرد: زنان جامعه اسلامی به ویژه طلاب خواهر در راستای فرهنگ سازی صحیح در جامعه نقش آفرین هستند.

وی تصریح کرد: طلاب خواهر با توجه به رسالتی که بر دوش دارند باید در زمینه تبیین نقش زنان در جامعه و اهمیت حضورشان در عرصه های مختلف بصیرت بخشی کنند.

اشکشی به جایگاه مادران اشاره و عنوان کرد: یک زن به عنوان مادر کانون خانواده را از آسیب های اجتماعی مصون می سازد و با ایفای نقش مادر و همسرداری در تحکیم بخشی به کانون خانواده اقدام می کند.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر این جایگاه را دانست، اظهار داشت: تربیت صحیح فرزند از مهم ترین وظایف مادرن است، با تربیت دینی و انقلابی فرزندان خود کانون خانواده و جامعه را در برابر آسیب ها و توطئه های فرهنگی دشمن مصون ساخته و در سرنوشت فرزند خود نیز نقش آفرین هستیم.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا اظهار داشت: یک زن به عنوان مادر می تواند با هدایت صحیح فرزند خویش در راستای نقش آفرینی او در آینده جامعه تأثیر گذار باشد.

وی حضرت فاطمه(س) را الگو و اسوه همگان به ویژه بانوان جامعه اسلامی خواند و گفت: با الگو گرفتن و پیروی از سیره و سنت حضرت فاطمه(س) باید در راستای نهادینه سازی ارزش ها و تقویت اخلاق و معنویت در جامعه گام برداریم./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات