۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۵۸۲۳۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

خدمتگزاران به بیماران خاص سربازان گمنام‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: خدمتگزاران عرصه بیماران خاص سربازان گمنام هستند که در عین گمنامی کارهایی عظیم انجام می‌دهند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد در دیدار مدیرعامل و جمعی از اعضای هیئت‌امنای انجمن بیماری‌های خاص استان، اظهار داشت: خدمت به بیماران و هم نوعانی که گرفتار بیماری‌های صعب‌العلاج و دیر علاج هستند، یک ارزش است.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام در همه حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی حضور دارند، افزود: لازم است مسؤولان در حوزه خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند و گرفتار بیماری‌های خاص که برای درمان خود متحمل هزینه‌های بسیار زیادی هستند همچون سربازان گمنام کارهای عظیم انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت‌امنای انجمن بیماری‌های خاص استان به دلیل خدمات بسیار گسترده و ساخت کلینیک درمانی بیماری‌های خاص، افزود: شما در عین گمنامی خدمات شایسته‌ای را درزمینهٔ کمک به بیماران خاص انجام داده‌اید که این امر بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اسلام در مورد بیمار و نحوه برخورد با بیماران تأکید و سفارش‌های بسیاری کرده است و خادمان بیماران و عیادت کنندگان آن‌ها در روز قیامت جایگاه بسیار خوبی دارند.

وی تصریح کرد: در دنیا ایمان به خدا و خدمت به خلق بیشترین و بالاترین ارزش را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: اجر و پاداش نجات جان انسان‌ها به‌ویژه بیماران با محاسبات عادی و دنیایی قابل‌اندازه‌گیری نیست؛ بلکه خداوند متعال ثواب این خدمت‌ها را در آخرت به زیبایی خواهد داد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: کار و خدمت به بیماران ام‌اس توفیقی است که هرکسی نمی‌تواند به آن نائل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: خدمت انجمن بیماری‌های خاص که بی‌سروصدا ولی اساسی انجام می‌شود، بسیار ارزشمند است.

وی اظهار کرد: ارائه آموزش‌های کاربردی عمومی با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی و با استفاده از کارشناسان مجرب یک ضرورت است؛ ازاین‌رو باید در این زمینه محل‌هایی برای تست افراد جامعه برای اطلاع از سلامت و پیشگیری بیماری‌ها امری حیاتی است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات