۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۵۸۲۹۱
استاد حوزه علمیه همدان مطرح کرد؛

نقش حوزه های علمیه در کاهش آسیب های اجتماعی

حجت الاسلام صفری افلاکی گفت: مدیریت مسجد و محله با محوریت مسجد و امام جماعت مساله ای است که در طرح همسایه مسجد مورد توجه قرار گرفته است و می تواند الگویی مناسب برای همه کشور باشد.
ناصر صفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی رییس موسسه اندیشه راه بر در هم اندیشی طلاب و روحانیان استان همدان که ظهر امروز در استانداری همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت آسیب های اجتماعی اظهار داشت: نقش روحانیت و حوزه های علمیه در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم و غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: مسؤولان باید با حمایت همه جانبه خود در استان راه های کاهش آسیب های اجتماعی را مهیا کرده و از حوزه های علمیه در این میان حمایت کنند.

استاد حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی استان همدان در راستای رسیدگی به آسیب های اجتماعی طرح همسایه مسجد را معرفی و طراحی کرده است که به صورت پایلوت در ۱۰ مسجد آغاز به کار کرده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که استقبال خوبی از این طرح در جامعه صورت گرفته است، گفت: با وجود نقائص موجود در این طرح آثار و برکات فراوانی در محلات استان داشته است.

حجت الاسلام صفری افلاکی تصریح کرد: مدیریت مسجد و محله با محوریت مسجد و امام جماعت مساله ای است که در طرح همسایه مسجد مورد توجه قرار گرفته است و می تواند الگویی مناسب برای همه کشور باشد.

وی در پایان با اشاره به هجمه های دشمنان در زمینه تهاجم فرهنگی اظهار داشت: دولتمردان باید با حمایت گسترده خود از حوزه های علمیه بسترهای ایجاد فرهنگ مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه را فراهم کنند./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات