۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۵۸۹۱۹
محسن رضایی:

برخی از مسؤولان مردم را باور ندارند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی از مسؤولان مردم را باور ندارند و این درحالیست که دست خدا و قدرت پرودگار در مردم است. دولت‌مردان یا میان مردم نمی‌روند و یا برای عکس گرفتن می‌روند.
محسن رضایی در دیدار با آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که کشور برای رهایی از مشکلات نیاز به معجزه‌ دارد، اظهار داشت: راهکار نجات کوز از مشکلات بازگشت به اصالت انقلابی‌مان می‌باشد.

وی ادامه داد: چنانچه ارزش‌ها را دوباره احیاء نکنیم، انرژی عظیم ملت ایران یک‌بار دیگر به صحنه نخواهد آمد، شهید مهدی باکری بهترین نماد و الگو برای آزادسازی انرژی است؛ اگر سبک زندگی و سیره آن سردار دلاور آذربایجان مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، چیزی  به نام اشرافی‌گری مشاهده نخواهیم کرد.

رضایی با تأکید بر بازگشت به اصول و اعتقادات اصیل انقلابی برای دوام مسیر امام و شهدا گفت: مردمی بودن دهه اول انقلاب بدان معنا بود که کارها را به دست ملت بسپاریم، آن زمان فرمانده گردان‌ها، تیپ‌ها و لشکرها بچه‌های گمنام، ناشناخته و در عین حال مردمی بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این‌که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید در هر حال اراده ملت حاکم بر امور باشد، ادامه داد: متاسفانه برخی از مسؤولان مردم را باور ندارند و این درحالیست که دست خدا و قدرت پرودگار در مردم است. دولت‌مردان یا میان مردم نمی‌روند و یا برای عکس گرفتن می‌روند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که اقدامات ارزشمند نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی موجی از شور و امید نسبت به انقلاب اسلامی را در سراسر کشور به راه انداخته است، اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ارزش‌های دهه اول انقلاب را احیا کرده است.

رضایی با بیان این‌که اخبار مربوط به فعالیت‌های شبانه‌روزی امام جمعه تبریز را ما نیز در تهران می‌شنویم، افزود: خوشبختانه فضای خوبی در آذربایجان‌شرقی به وجود آمده است و شاهد همگرایی مردم از طیف‌ها و سلیقه‌های مختلف با محوریت امام جمعه محترم تبریز هستیم./935//۲۰۳/خ

ارسال نظرات