۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۵۵۹۳۹۶
خراسانی در گفت وگو با رسا خبر داد؛

برگزاری همایش ملی «حکیم طهران» طی روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ماه

همایش ملی حکیم طهران؛ نکوداشت آقاعلی مدرس زنوزی(حکیم موسس) به همت مجمع عالی حکمت اسلامی و با همکاری ۲۲ مرکز علمی فرهنگی و اجرایی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ماه در تهران و قم برگزار می شود.
همایش ملی حکیم طهران

محمدباقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش ملی حکیم طهران آقاعلی مدرس زنوزی طی دو روز خبر داد.

وی با بیان این که این همایش ملی طی روزهای 5 و 6 اردیبهشت ماه از سوی مجمع عالی حکمت اسلامی و با مشارکت 22 مرکز و نهاد علمی، فرهنگی و اجرایی در تهران و قم برگزار می‌شود، گفت: آیین افتتاحیه و روز نخست این همایش در تهران و به میزبانی تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی از ساعت 9 صبح الی پنج عصر برگزار می شود.

دبیر اجرایی همایش ملی حکیم طهران اظهار داشت: قرائت مقالات برگزیده، سخنرانی شخصیت های سیاسی و علمی و رونمایی از سردیس مدرس زنوزی از جمله برنامه های روز نخست همایش است که در تهران برگزار خواهد شد.

خراسانی یادآورشد: روز دوم این همایش که آیین اختتامیه نیز به شمار می آید در شهر مقدس قم و تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) و با حضور شخصیت های برجسته حوزه، چهره های علمی و اساتید و اندیشمندان حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

دبیر اجرایی این همایش از ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش خبر داد و گفت: از این تعداد آثار ارسالی، ۳۷ مورد مورد پذیرش کمیته علمی قرار گرفت که در روزهای برگزاری همایش بخشی از این مقالات ارائه خواهد شد.

وی اعلام کرد: در مراسم اختتامیه همایش ملی حکیم تهران از آثار و تمبر یادبود مدرس زنوزی نیز رونمایی می شود.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی همچنین در ادامه گفت وگو با رسا از برگزاری 16 پیش نشست با حضور شخصیت های برجسته حوزه و دانشگاه در شهرهای مختلف کشورمان خبر داد و اعلام کرد که در این نشست ها درباره ابعاد مختلف شخصیتی مدرس زنوزی بحث و تبادل نظر شده است. /924/ت302/ج

ارسال نظرات