۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۶۰۷۸۱

از سرگیری جلسات درس اخلاق آیت الله مکارم شیرازی

اولین جلسه از درس اخلاق حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سال ۹۷ از فردا در حوزه علمیه امام کاظم(ع) آغاز و به مدت پنج جلسه در پنج هفته ادامه خواهد داشت.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی

حجت الاسلام محمد مهدی عباسی، معاونت فرهنگی تربیتی مدرسه امام کاظم(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کلاس‌های درس اخلاق حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از فردا شب خبر داد.

معاونت فرهنگی تربیتی مدرسه امام کاظم(ع) افزود: در ادامه پانزده جلسه قبل که در سال 96 برگزار شد، دور جدید این کلاس‌ها از چهارشنبه‌شب (22 فروردین) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد و شبستان حوزه علمیه امام کاظم(ع) قم آغاز و به مدت پنج هفته ادامه خواهد داشت.

وی شرکت طلاب همراه با خانواده را از ویژگی های این جلسات برشمرد و ادامه داد: مهدکودکی با ظرفیت سیصد کودک در این حوزه علمیه در نظر گرفته شده است تا طلاب و همسران آنان به راحتی بتوانند از کلاس‌هایی که برگزار خواهد شد نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام عباسی گفت: پیش از شروع درس حضرت آیت الله مکارم دعایی از ائمه اطهار(ع) خوانده می‌شود و پس از این درس یک استاد و کارشناس مباحث خانواده به مهارت‌های زندگی برای خانواده‌ها می‌پردازد؛ همدلی در خانواده، مقابله با اضطراب، شیوه‌های گفت‌و‌گو در خانواده، روش‌های سازگاری بهتر همسران، مدیریت روابط در خانواده و مانند آن در این جلسات مطرح می‌شود.

معاونت فرهنگی تربیتی مدرسه امام کاظم(ع) در پایان گفت: مباحث مطروحه در جلسات به صورت مکتوب در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد و منابع معرفی شده در جلسات در نمایشگاهی از محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه در اختیار عموم قرار می‌گیرد؛ وجود جلسات مشاوره‌ای همراه پرسش و پاسخ نیز از دیگر مزیت‌های این کلاس‌ها است./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات