۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۶۱۹۷۳
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ازنا:

تبلیغ و بصیرت بخشی مهمترین عامل مقابله با هجمه های فرهنگی است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا بر ضرورت بصیرت بخشی و فرهنگ سازی در جامعه تدکید کرد و گفت: فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ امری ضروری برای تحکیم بخشی به کانون خانواده ها و مقابله با هجمه های فرهنگی است.
طلاب خواهر

ناهید اشکشی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به جایگاه زنان در جامعه اسلامی اشاره و عنوان کرد: زن متصدی مهم ترین بخش تربیت است.

وی با اشاره به اینکه زن در منطق اسلام، موجودی است که دارای ایمان و عفاف است، در اجتماع اثرگذار بوده و رشد علمی و معنوی دارد، افزود: زن مدیر کانون خانواده و مایه آرامش مرد است.

اشکشی با اشاره به اینکه زنان بیشترین نقش را در جامعه و کانون خانواده دارند، خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان برای ضربه زدن به کانون خانواده ها و جایگاه زنان دسیسه های مختلفی طراحی می کنند.

وی اظهار داشت: طلاب و خواهران مبلغ با توجه به جایگاه و رسالت خطیری که در عرصه تبلیغ دارند، باید در راستای بصیرت بخشی، تحکیم باورهای دینی این قشر و فرهنگ سازی صحیح برای مقابله با توطئه های دشمنان اقدام کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا اظهار داشت: با تبیین ارزش ها و فرهنگ سازی صحیح باید در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی و مصون سازی خانواده در برابر این آسیب ها گام برداشت.

اشکشی یادآور شد: هر ماه یک جلسه از جلسات خانگی با حضور طلاب مبلغ در مدرسه علمیه خواهران ازنا برگزار می شود و در این نشست ها فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و بصیرتی برای خواهران قرآنی مطرح می شود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات