۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۶۳۳۶۸
مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین مطرح کرد؛

نقش بیداری و بیزاری از حاکمان ظالم در زمینه سازی ظهور

سودانی گفت: در زمینه سازی برای ظهور نیازمند بیداری و بیزاری هستیم به این معنا که جامعه انسانی با هوشیاری و بیداری از حاکمان ظالم اعلام بیزاری و انزجار خواهد کرد.
سودانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ناصر سودانی، مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) پیش از ظهر امروز در مراسم نکوداشت مقام شهید مطهری و روز معلم که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد با بیان اینکه شهید مطهری متفکر اسلام ناب در دوران انقلاب بود، خاطرنشان کرد: امام راحل کتب شهید مطهری را مطالعه می کرد و ارزش و بزرگی آنها را به خوبی دریافته بود؛ از این رو تأکید بر مطالعه آنها داشت.

مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه کتب شهید مطهری به دور از هر گونه انحراف، التقاط و موضوع خارج از چارچوب دین بود، افزود: شهید مطهری و امثالش سعی در معرفی اسلام حکومتی از نوع مدیریت جهانی داشتند اما مدعیان اسلامیت تلاش به محو دارندگان چنین تفکری از صفحه روزگار داشتند که کارشان را با شهید مطهری آغاز کردند.

سودانی در بخش دیگری از سخنان خود به گروه های تروریستی و منحرف از جمله داعش اشاره کرد و بیان داشت: داعش با وجود مدعی اسلام بودن اما جنایت ها و رفتارهای خارج از دین انجام داد که هیچ سنخیتی با اسلام و انسانیت ندارند البته خود داعش با تفکر تروریستی و جنایت های بی شمارش در معرفی اسلام ناب و اصیل محمدی کمک شایانی کرد.

وی ادامه داد: داعش سبب شد تا اسلام با منطق، حکمت، رئوف و عزتمند به جای اسلام داعشی که مالامال از خشونت، بی منطقی و خونریزی بود، به جهانیان معرفی شود و آزادمردان و انسان های با وجدان در پی اسلام ناب و اصیل واقعی باشند.

مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین با اشاره به اینکه ولایت فقیه در رأس اسلام ناب و اصیل قرار دارد، عنوان داشت: خواندن نخستین پیام اسلام اصیل است و دانشگاه امیرالمؤمنین طی 9 سال گذشته با وجود فراز و فرودهای بی شمار تلاش کرد تا پاسخگوی نیازهای حقیقی جامعه باشد.

سودانی در پایان گفت: در زمینه سازی برای ظهور نیازمند بیداری و بیزاری هستیم به این معنا که جامعه انسانی با هوشیاری و بیداری از حاکمان ظالم اعلام بیزاری و انزجار خواهد کرد.

گفتنی است، در مراسم نکوداشت شهید مطهری از دانشجویان فعال در بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین، اساتید دانشگاه، کارکنان واحد خواهران دانشگاه و دو دانشجوی مؤلف تقدیر و تجلیل به عمل آمد./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات