۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۶۳۵۳۹
مدیر مدرسه امام موسی کاظم شادگان:

طلاب از ابزارهای نوین برای مقابله با توطئه های دشمن استفاده کنند

حجت الاسلام کاظمی فخری با بیان ضرورت تحول و پویایی در حوزه، گفت: حوزه همگام با اجتماع رشد و تحرک داشته باشد و از ابزارهای نوین برای مقابله با توطئه چینی های دشمنان استفاده کند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمدکاظمی فخری، مدیر مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مدرسه در سال 1360 به همت حجت الاسلام سید علی موسوی، امام جمعه وقت شادگان تأسیس شد، افزود: 85 طلبه در پایه های اول تا هشتم مشغول تحصیل هستند و 11 استاد تمام وقت و نیمه وقت حکم دار در مدرسه به تدریس می پردازند.

مدیر مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان با بیان ضرورت تحول و پویایی در حوزه خاطرنشان کرد: اگر حوزه خالی از تحول و پویایی باشد به سرانجام نخواهد رسید و به واقع تحول نه تنها نیاز حوزه بلکه همه مجموعه ها و دستگاه ها است.

این مقام مسؤول در رابطه با راه حل های تحقق تحول در حوزه اظهار داشت: حوزه همگام با اجتماع رشد و تحرک داشته باشد و از ابزارهای نوین برای مقابله با توطئه چینی های دشمنان استفاده کند تا در قبال چنین توطئه هایی واکنش مناسبی از خود نشان دهد.

حجت الاسلام کاظمی با بیان اینکه هالیوود سالیانه 800 فیلم سینمایی تولید می کند، اظهار داشت: پیام اصلی و محتوای نامناسب این فیلم ها با وجود هزینه های بسیار در 30 ثانیه نمایش داده می شود که با تعداد فیلم های تولیدی عملا پیام های بسیاری برای جهانیان به ویژه جوانان مخابره می شود.

وی گفت: حوزه با استفاده از ابزارهای نوین محتوا و برنام های مناسبی تهیه و در اختیار همگان قرار دهد چرا که جامعه انسانی نیز از چنین ابزارهایی در زندگی روزمره بهره می برد.

 مدیر مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان با بیان اینکه تغییر و تحول در حوزه ها نیازمند ظرفیت است، ابراز داشت: استفاده از ابزارهای نوین بدون آگاهی و آشنایی به شیوه استفاده، آسیب است و در گام نخست باید ظرفیت های معنوی طلاب را افزایش داد تا گرفتار دام های پهن شده در ابزارهای نوین نشوند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: با بالا رفتن معنویت در جامعه، ابزارهای نوین وسیله ای برای رسیدن به اهداف خواهند شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات