۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۶۳۵۹۴
حجت الاسلام خاموشی:

تعامل حوزه و سازمان تبلیغات برای مقابله با آسیب های اجتماعی مؤثر است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی و هدف قرار دادن نسل جوان گفت: تعامل حوزه و سازمان تبلیغات برای مقابله با آسیب های اجتماعی مؤثر است
آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رسیدگی به آسیب های اجتماعی به خوبی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از مهاجرت است، افزود: مطالعات جامعی پیرامون آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته و جلسات متعددی برگزار شده است.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به تعامل و همکاری با حوزه علمیه خاطرنشان کرد: 14 هزار روستای بالای 100 خانوار و 7500 روستای بالای 200 خانوار در کشور داریم، در این روستاها باید محوریت روحانیت وجود داشته باشد و مساجد آنها آباد باشد.

وی از فعالیت 90 هزار هیأت مذهبی در کشور خبر داد و اظهار داشت: به منظور ساماندهی هیأت ها نیز شورای هیأت های مذهبی را شکل دادیم.

رییس تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه در بحث آسیب های اجتماعی پنج آسیب را شناسایی و بررسی کردیم، ادامه داد: طلاق، اعتیاد، قاچاق و حاشیه نشینی از جمله این آسیب ها است.

وی خاطرنشان کرد: حاشیه نشینی از آسیب‌هایی است که به صورت ویژه به آن پرداخته شده است چراکه  می ‌تواند زمینه را برای تولید آسیب‌های دیگر فراهم‌ کند.

حجت الاسلام خاموشی عنوان داشت: توجه به اهمیت موضوع آسیب های ناشی از حاشیه نشینی در این رابطه نیز ورود شده و شورای اجتماعی اقداماتی انجام داده است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات