۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۶۴۰۷۲
پيش از ظهر امروز صورت گرفت؛

حضور امام جمعه اهواز در مجلس ترحیم دو بسیجی شهید شهرستان باوی

آیت الله موسوی جزایری در مجلس ترحیم دو بسیجی شهید شهرستان باوی حضور یافت.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز در مجلس ترحیم دو بسیجی شهید شهرستان باوی حضور پیدا کرد.

در این مراسم که آیت الله حیدری، مسؤولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم و طلاب و روحانیان شهرستان باوی حضور داشتند، حجت الاسلام نواصر، امام جمعه شهرستان باوی به ایراد سخنرانی پرداخت.

در حمله به یکی از حوزه های بسیج شهرستان باوی در بامداد 18 اردیبهشت ماه آقایان حسن کارونی و بشیر حمیدی به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان فردا با حضور مسؤولین و عموم مردم شهیدپرور ساعت 9 صبح از مقابل حوزه بسیج شیبان تشییع و در مزار شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می‌ شود.

در این باره سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی در کمتر از 10 ساعت فرد قاتل به هویت "ع ـ م" را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل، انگیزه‌اش را اقدام تروریستی عنوان کرد و گفت: از مخفیگاه قاتل آلات قتاله ویک قبضه اسلحه کلاش در این رابطه کشف وضبط شد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات