۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۶۴۳۵۰
دهقان در گفت‌وگو با رسا خبر داد؛

پیگیری یک فوریت طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان در مجلس

نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از پیگیری و به رأی گذاشتن یک فوریت طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان در جلسات هفته جاری پارلمان خبر داد.
محمد دهقان

محمد دهقان نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به آخرین خبرها از طرح «اعاده اموال نامشروع مسؤولان» و با بیان این که اینکه طرح با موافقت وسیعی در سطح جامعه همراه بود و از طرف دیگر مخالفت‌های را نیز در سطح حاکمیت به دنبال داشت، گفت: برای به نتیجه رسیدن طرح از هیچ اقدامی دریغ نشده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گفت‌وگوهای زیادی در به نتیجه رسیدن طرح با مسؤولان مختلف کشور که می‌توانند تاثیرگذار هستند انجام شده است، افزود: برای هماهنگی‌های قطعی این طرح هم با اعضای شورای نگهبان و هم با برخی از مسؤولان قوه قضائیه جلساتی را برگزار شده است.

دهقان با تاکید بر اینکه حاصل همه گفت‌وگوها این بود که اجرای اصل این طرح در کشور الزامی است، گفت: در خصوص محتوای طرح نظرات متفاوتی وجود دارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه در جلسات به این جمع بندی رسیده شد که در دستگاه‌های زیربط جلساتی برگزار شود و در ظرف یک ماه در خصوص محتوای طرح تفاهمی بین کارشناسان صورت گیرد، خاطر نشان کرد: براساس این تفاهم مقرر شد که هفته جاری یک فوریت این طرح در مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شود.

وی با تاکید اینکه بعد از تصویب یک فوریت، یک ماه و نیم فرصت وجود دارد تا در کمیسیون موضوع مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: از طرف دیگر در جلسات مشترکی که با مسؤولان برگزار شد، آنها هم مقرر کردند که ظرف یک‌ماه نظر کارشناسان را به جمع بندی برسانند.

دهقان افزود: همزمان در کمیسیون مربوطه نظر مسؤولان را جلب خواهیم کرد که بعد از تصویب در مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان دچار مشکل نشویم./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات