۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۶۵۰۰۴
امام جمعه تبریز:

آل‌سعود شریک جنایات رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این‌که حمایت از جبهه مقاومت اسلامی تکلیف شرعی است، گفت: آل‌سعود شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار اعضای ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و دیگر کشورهای منطقه و جهان اظهار داشت: جنایات این رژیم کودک‌کش بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان این‌که ارتش رژیم صهیونیستی علیرغم تمام ادعاهایی که داشت، نتوانست در مقابل گروه کوچک حزب الله ایستادگی کند، خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی هستیم؛ باید بدانیم که اگر حمایت کشورهای مرتجع عربی منطقه نبود، این جرثومه فساد هفتادمین سالگرد پیدایش خود را نمی‌توانست جشن بگیرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که حمایت مادی، نظامی و سیاسی حکام احمق سعودی از رژیم صهیونیستی رسوایی بزرگی برای شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس است، گفت: آل‌سعود شریک جنایات رژیم صهیونیستی است، این رژیم خبیث در جنایتی جدید ۶۲ فلسطینی را به شهادت رسانده و ۲۸۰۰ نفر را مجروح کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این‌که جبهه مقاومت، چندین بار توانسته هیمنه پوشالی صهیونیزم را درهم شکند، تصریح کرد: جنگ ۳۳ روزه حزب الله با اسرائیل ثابت کرد که ارتش این رژیم جنایتکار از تار عنکبوت نیز سست‌تر است، چراکه هیچ کس فکر نمیکرد، گروهی توان رویارویی با این جنایتکار بشریت را داشته باشد.

وی با بیان این‌که حزب الله لبنان با پیروی از آیات قرآن، توصیه های رسول اکرم(ص)، وحدت، انسجام و ایمان قلبی به نصرت الهی توانست با رژیم صهیونیستی مقابله کند، افزود:  در جنگ ۱۱ روزه و جنگ ۸ روزه غزه نیز شاهد حماسه آفرینی های جبهه مقاومت در برابر رژیم منحوس صهیونیستی بودیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به وعده نابودی رژیم صهیونیست در کمتر از 25 سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران داده شده است، گفت: حمایت از جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی امری مهم و ضروری است, به عبارتی حمایت از جبهه مقاومت اسلامی تکلیف شرعی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که ماموریت جبهه مقاومت محدود به جغرافیای خاصی نیست، تصریح کرد: حمایت مردمی از مقاومت اسلامی امری لازم و روشنگری روحانیت در ماه مبارک رمضان در این رستا، ضرورت دارد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات