۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۶۵۸۶۳
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان:

ملت ایران و مسؤولان از رییس جمهور آمریکا ترسی ندارند

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با بیان این که کسی از حرف های رییس جمهور آمریکا ترسی ندارد، گفت: همان مردمی که با اراده خدا توانستند خرمشهر را آزاد کنند، امروز هم می توانند با توکل بر خدا دشمنان اسلام را شکست دهند.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان امروز عصر در حسینیه ثارالله کرمان، گفت: تقوا داشتن انسان را به درجات بالای بهشت می رساند.

وی افزود: روز سوم خرداد روز عید برای تمام مردم ایران بوده زیرا مردم ایران توانستند در این روز دشمنان اسلام را از کشور خود بیرون کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که جمله خرمشهر را خدا آزاد کرد یک جمله ای بوده که ریشه قرآنی دارد، خاطرنشان کرد: خداوند در دنیا با کسانی بوده که تقوا داشته باشند و به دستورات خدا، پیامبر، اهل بیت و در آخر ولی فقیه عمل کنند تا خیر دنیا و اخرت شامل حال آن ها شود.

وی ابراز داشت: کسی در جریان خرمشهر فکر نمی کرد که با وجود نیروی کم و حمله دشمنان به خرمشهر این شهر آزاد شود اما مردم با تقوا ایران و با توکل بر خدا توانستند این شهر را آزاد کنند.

استاد حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که کسی از حرف های رییس جمهور آمریکا ترسی ندارد، بیان داشت: همان مردمی که با اراده خدا توانستند خرمشهر را آزاد کنند در زمان امروزه هم می توانند با توکل بر خدا سختی های اقتصادی را به جان بخرند.

وی در پایان با توجه به این که اسرائیل کم تر از 25 سال آینده نابود می شود، گفت: مردم مسلمان با نیروی اتحاد می توانند اسرائیل غاصب را از روی زمین محو کنند./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات