۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۶۶۸۳۳
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان:

کارگاه های پژوهشی با هدف ارتقای فعالیت پژوهشی طلاب برگزار می شود

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان به ضرورت ارتقا و هدایت فعالیت پژوهشی به سمت نیازهای جامعه تأکید کرد و گفت: کارگاه های پژوهشی با هدف ارتقای فعالیت پژوهشی طلاب برگزار می شود.
پژوهش

زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تحقیق و پژوهش ضرورتی انکارناپذیر برای حوزه است.

وی با بیان اینکه فعالیت های پژوهشی طلاب باید استمرار یابد، افزود: موفقیت در عرصه پژوهشی نیازمند برنامه ریزی، تحقیق و فعالیت مستمر است.

صالحی با بیان اینکه همه تلاش ما هدایت طلاب به سمت فعالیت پژوهشی و نهادینه سازی فرهنگ تحقیق و پژوهش در حوزه است، خاطرنشان کرد: پژوهش محور فعالیت های حوزه است.

وی در ادامه بیان داشت: در ایام تابستان حوزه فعالیت پژوهشی خود را دنبال می کند و کلاس های پژوهشی ویژه طلاب به صورت مستمر برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان به نقش اساتید پژوهش در هدایت طلاب به سمت فعالیت های پژوهشی و توجه به مسائل روز جامعه اشاره و عنوان کرد: در راستای پر رنگ ساختن نقش اساتید نیز همواره دوره های آموزشی ویژه اساتید نیز برگزار می شود.

وی به روز شدن اطلاعات اساتید را لازمه ارتقای فعالیت های پژوهشی طلاب خواند و یادآور شد: امروزه شاهد رشد فعالیت طلاب در این زمینه شده ایم و شرکت طلاب در جشنواره پژوهشی علامه حلی گویای این مهم است.

صالحی با یادآوری به اینکه امسال برای دومین سال است که جشنواره علامه حلی به صورت استانی برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری استانی جشنواره از عوامل تقویت روحیه پژوهشی طلاب لرستانی شده و هر سال شاهد رشد دو برابری شرکت کنندگان نسبت به سال های گذشته هستیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی ویژه اساتید و طلاب را ارتقای کیفی و کمی آثار پژوهشی طلاب در جشنواره علامه حلی عنوان کرد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات