۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۶۷۱۱۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

مراسم شب قدر در بیش از یک هزار مسجد لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم شب های قدر خبر داد و گفت: این مراسم در بیش از یک هزار مسجد شهری و روستایی برگزار می شود.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری مراسم شب های قدر در سراسر استان بیان داشت: این مراسم در بیش از یک هزار مسجد برگزار می شود.

وی با اشاره به اعام یک هزار و 600 مبلغ از ابتدای ماه مبارک رمضان افزود: اعزام مبلغان با هدف تبیین و ترویج ارزش ها و تقویت بنیه دینی جوانان صورت گرفت.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: مراسم شب های قدر در مساجد شهری و روستایی استان لرستان با حضور مبلغان بومی و غیربومی برگزار می شود.

وی قرائت زیارت عاشورا، دعای افتتاح، اقامه نماز جماعت قضا، قرائت دعای جوشن‌کبیر و سخنرانی، مداحی و مراسم قرآن به سر را از جمله مراسم ویژه لیالی قدر عنوان کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان شب های قدر را شب رحمت و مغفرت خواند و عنوان داشت: در این شب ها که سرنوشت یک سال انسان ها رقم می خورد، فرصتی برای خودسازی، توبه، دعا و مناجات است.

وی با اشاره به نزول قرآن در شب قدر خاطرنشان کرد: با بهره مندی از این فرصت ها و تدبر در قرآن باید عظمت شب های قدر را درک کنیم و از تعالیم دینی و الهی در زندگی شخصی و اجتماعی خویش درس بگیریم.

حجت الاسلام غلامی در ادامه بیان داشت: مراسم شب ۱۹ رمضان، اولین شب قدر در مصلی الغدیر خرم آباد و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مبلغی برگزار می شود.

وی سخنران شب ۲۱ رمضان را حجت الاسلام والمسلمین اختری، از اعضای خبرگان رهبری و سخنران مراسم سومین شب از شب‌های قدر، شب ۲۳ رمضان را حجت‌الاسلام محبی، از مبلغان عنوان کرد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات