۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۵۶۹۶۵۷
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه:

مسابقات قرآنی اوقاف سال گذشته با حضور قاریان ۱۱ کشور برگزار شد

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشوربا اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآنی اوقاف در سال گذشته، گفت: ۸۴ کشور در این مسابقات و با حضور قاریان ۱۱ کشور شرکت کردند.
عابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: وقف صدقه جاریه است.

وی با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی در راستای ترویج و تبیین فرهنگ وقف و ایجاد موقوفات جدید عنوان کرد: احیا و ایجاد وقف بر اساس نیازهای جامعه از ضروریات است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم به میزبانی جمهوری اسلامی در سال گذشته افزود: این دوره از مسابقات قرآنی با حضور قاریان 11 کشور برگزار شد.

عابد با بیان اینکه سال گذشته 84 کشور در این مسابقات شرکت کردند، عنوان داشت: 385 قاری در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه داشته های امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از معنویتی است که از زمان جنگ تحمیلی و با حضور دلاوران کشور از جمله لرستان حاصل شده است، گفت: باید قدردان آن باشیم.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه یادآور شد: برخی افراد سست ایمان مأمور هستند و به مردم القا می کنند که شعائر اعتقادی و مذهبی در کشور جاری نشود، تصریح کرد: این افرد ابدانند جمهوری اسلامی و ملت آن از ارزش های خود دست نمی کشد.

وی با تأکید بر ضرورت عمل به نیت واقف خاطرنشان کرد: در سال های اخیر اقدامات مطلوبی در راستای تثبیت مالکیت و صدور سند رسمی موقوفه ها و هدایت منافع آن بر اساس نیات واقفان انجام شده است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات