۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۷۱۰۷۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هدف دشمن تضعیف جامعه و انسان های توانمند است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که انسان های بزرگ را از میدان خارج کنند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود و تمام این انقلاب، منطق و دلیل و حجت است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در همایش لشکر فرشتگان آسمانی، اظهار داشت: تفاوت های بسیاری در مکتب های الهی و بشری وجود دارد.

وی گفت: در مکتب الهی همواره موضوع عقل، منطق و برهان مطرح است اما در مکتب های بشری بر خلاف مکتب الهی تنها در آن استبداد، زور و استعمار حاکم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی جهاد را برای بصیرت افزایی دانست و افزود: از همان ابتدا طرح مکتب بشری پروژه ای تعیین شده است که باید با کارشناسی درست در مقابل آن ایستادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تفکر فرعونی در جوامع بشری در صورت توسعه به استکبار جهانی تبدیل می شود و تمام شهرها را ویران و قتل و عام می کنند.

وی به 21 تیرماه سالروز عفاف و حجاب اشاره کرد و ادامه داد: 21 تیرماه همزمان با سالروز عفاف و حجاب دوران مظلومیت دین و اهل ایمان به ویژه بانوان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که انسان های بزرگ را از میدان خارج کنند، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود و تمام این انقلاب، منطق و دلیل و حجت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: ملت ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی به بلوغ عقلانی می رسد؛ شرط نخست مقابله با دشمن معاینه قضیه، شناخت مشکلات و هدف آن ها است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال فتنه های دیگری هستند، افزود: دشمنان می خواهند با انواع ترفندها نسل ضعیف جامعه را به عنوان نوکر انتخاب و با سیطره کامل بر جامعه حاکم شوند./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات