۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۵۷۲۹۷۴
آیت الله غروی:

همکاری حوزه‌های علمیه و دانشگاه برای نظام‌سازی‌ با محوریت اسلام ضروری است

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور گفت: حوزه‌های علمیه و دانشگاه با کمک یکدیگر باید توجه بیشتری به نظام‌سازی اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اساس اسلام کنند.
حجت الاسلام غروی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد غروی در همایش مرکز نخبگان حوزه علمیه قم که در مجتمع آفتاب ولایت برگزار شد، گفت: روحانیون و نخبگان هیچ زمانی فکر نکنند که علوم کامل را آموخته‌اند و نیاز به علم‌آموزی ندارند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اهمیت توجه روحانیون و نخبگان به نیازهای امروز مردم؛ متذکر شد: ما باید هم علوم رایج را بدانیم هم باید از پیشرفت‌های علوم مختلف آگاه باشیم.

وی با اشاره به اهمیت نظام‌سازی در عرصه‌های مختلف؛ ادامه داد: حوزه‌های علمیه و دانشگاه با کمک یکدیگر باید توجه بیشتری به نظام‌سازی اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اساس اسلام کنند.

آیت‌الله غروی نبود توجه به نظام‌سازی با محوریت اسلام را از جمله مشکلات مهم در بخش نخبگان و روحانیون دانست و اضافه کرد: اگر روحانیون و نخبگان  ظرفیت‌های خود را بشناسند، در عرصه‌ها و علوم مختلف موفقیت بیشتری کسب می‌کنند.

ارسال نظرات