۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۷۴۰۶۲
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان مطرح کرد؛

ضرورت تقویت فرهنگ اقتدار در میان مردم

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: باید فرهنگ اقتدار را در بین مردم جا بیندازیم، نباید خودمان را در موضع ضعف معرفی کنیم؛ تمدن باطل نابود شدنی است و تمدن حق ماندگار است.
حجت الاسلام پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در سخنرانی شب گذشته  که در مسجد محمدیه واقع در خیابان جی اصفهان برگزار شد، گفت: ما باید خودمان را به عنوان سربازان پا به رکاب امام زمان(عج) معرفی کنیم و قدرت نظامی خودمان را به رُخ دشمنان بکشانیم.

وی در ابتدا افزود: مسلمانان بعد از حفظ اسلام و گذر کردن از دوران خفقان وظیفه دارند اسلام را جهانی کنند؛ نیازی به شناخت دین اسلام از سوی غیر مسلمانان وجود ندارد ولی لازم است احساساتی که در هیأت امام حسین(ع) متوجه محبان و شیعیان می شود برای جهانیان نمایان شود تا به واسطه آن مردم جهان به سمت اسلام متمایل شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان اظهار کرد: در این زمان که قدرت و موفقیت اسلام بالاتر از هر زمان دیگری است دشمنان به سمت ما هجمه می آورند و تلفات زیادی از ما می گیرند؛ ما باید خودمان را به عنوان سربازان پا به رکاب امام زمان(عج) معرفی کنیم و قدرت نظامی خودمان را به رُخ دشمنان بکشانیم؛ دعا خواندن های ما باید تفاوت زیادی با زمان های گذشته داشته باشد.

وی با بیان این که باید فرهنگ اقتدار را در بین مردم جا بیندازیم، ادامه داد: نباید خودمان را در موضع ضعف معرفی کنیم؛ تمدن باطل نابود شدنی است و تمدن حق ماندگار است؛ البته موضع اقتدار، موضعی نیست که از دشمن ضربه نخوریم بلکه ضربه خوردن در میدان نبرد کاملاً عادی است.

کارشناس رسانه ملی با سفارش حاضران به خواندن سوره محمد(ص) افزود: یکی از سوره هایی که از سوی اهل بیت(ع) سفارش به خواندن آن شده است سوره مبارکه محمد است و به ما قدرت روحی و شجاعت می بخشد؛ ترجمه آیه اول این سوره این است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ باید از دین اسلام و پیروزی هایی که در برابر دشمنان اسلام به دست می آوریم لذت ببریم؛ امکان عقب نشینی سربازان اسلام در سرتاسر خاورمیانه به هیچ نحو وجود ندارد./۸۶۷/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات