۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۷۴۲۲۱
فولادگر:

سؤال از رئیس جمهور در محیطی آرام و منطقی انجام می‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سؤال از رئیس جمهور در محیطی آرام، با منطق و استدلال و در عین حال با مراقبت و هوشیاری انجام می‌شود؛ مجلس کار پرسشگری و نظارت خود و دولت کار پاسخگویی را انجام می‌دهد.
فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، حمیدرضا فولادگر درباره آخرین روند سئوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی و احتمال پس گرفتن امضاء نمایندگان اظهار داشت: مشکلی در این باره وجود ندارد و سئوال از رئیس جمهور به موقع در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.  

وی در پاسخ به احتمال پس گرفتن امضاء نمایندگان اصفهان افزود: اینگونه نیست، ممکن است یکی یا دو نفر این کار را انجام داده باشند اما در حال حاضر 10 نفر از نمایندگان مردم استان اصفهان، جزء لیست 80 نفره سؤال از رئیس جمهور قرار دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند سئوال از رئیس جمهور به موقع انجام می‌شود و آقای روحانی اعلام کرده است که برای پاسخگویی به مجلس می‌آید، گفت: سئوال از رئیس جمهور در محیطی آرام، با منطق و استدلال و در عین حال با مراقبت و هوشیاری انجام می‌شود؛ مجلس کار پرسشگری و نظارت خود و دولت کار پاسخگویی را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که رئیس جمهور، طرح این سئوال را قانونی ندانسته است و واکنش مجلس در این باره چیست، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی روند قانونی را طی کرده است، در هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفتم که در شرایط کنونی مطالبه مجلس و کار نظارت و پاسخگویی دولت به افزایش اعتماد مردم، ضریب امنیت کشور و حفظ سرمایه اجتماعی کمک می‌کند چراکه مردم می‌بینند که نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی کار قانونی خود را انجام می‌دهند و دولت نیز پاسخگو است.

فولادگر با بیان اینکه نباید اینگونه تصور کرد که سئوال از رئیس جمهور، سبب تفرقه و عدم انسجام می‌شود، مردم با وجود مشکلات متعدد، پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و با نگاهی به حضور آنان در مراسم‌هایی همچون مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی، می‌بینیم که مردم مدافع نظام اسلامی هستند و این پیام مهمی برای استکبار جهانی دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات