۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۷۵۶۴۰
به همت طلاب مدرسه سفیران ولی عصر اهواز؛

گوشت ۶۰ قربانی عید قربان در میان فقرا توزیع شد

حجت الاسلام موسوی گفت: امسال با تلاش های صورت گرفته طلاب و کمک خیران، ۶۰ رأس گوسفند خریداری و در میان ایتام و فقرا توزیع شد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه همه ساله به همت طلاب مبلغ مدرسه در مناطق تبلیغی هدف از خیران و مؤمنان مبالغی برای خرید قربانی در عید سعید قربان جمع آوری می شود، خاطرنشان کرد: قربانی ها در همان مناطق ذبح و در بین نیازمندان و فقرای همانجا توزیع می شود که امسال با تلاش های صورت گرفته طلاب، 60 رأس گوسفند خریداری و در میان ایتام و فقرا توزیع شد.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز بیان داشت: سال به سال از چنین حرکتی استقبال می شود و امیداوریم در سال های پیش رو گسترش یابد.

این مقام مسؤول عنوان داشت: برگزاری جشن های محله ای قربان تا غدیر از سوی طلاب در سراسر استان پیگیری می شود و تاکنون برخی از آنها در اهواز در حال اجرا است كه از سخنرانان مطرح استانی و خارج از استان بهره برده می شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید از امروز برای طلاب مدرسه در سطح 2 و 3 آغاز شد، عنوان داشت: سال تحصیلی جدید با توجه به اهمیت برخی دروس و با دوره های مختلف و حضور اساتیدی از استان قم آغاز شد که با جدیت برنامه های از پیش تعیین شده را دنبال می کنیم.

وی در پایان یادآور شد که برای سال تحصیلی جدید، 15 طلبه پذیرش شدند./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات