۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۷۵۷۱۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان خبر داد و گفت: این همایش با هدف معرفی و تجلیل از پیرغلامان مداح اهل بیت(ع) برگزار می شود.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت دهه ولایت بیان داشت: در راستای تبیین فرهنگ غدیر و پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان مبلغان در این ایام فعالیتی مستمر دارند.

وی با اشاره به اعزام 320 مبلغ در سراسر استان به مناسبت دهه ولایت عنوان داشت: برنامه های متنوع و گوناگون با حضور مبلغان و به مناسبت عید غدیر در جمع مردم در مساجد برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت حضور مبلغان در جامعه و بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: حضور مبلغان و بصیرت بخشی در جامعه خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان بوده و در تقویت باورها و اعتقادات دینی جوانان مؤثر است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه عید غدیر، تجلیل از سادات به ویژه خانواده های شهدای سادات، خطبه خوانی غدیر، قرائت خطبه عقد اخوت و جشن های غدیر را از برنامه های محوری دهه ولایت در مساجد شهری و روستایی استان عنوان کرد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه از برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در استان خبر داد و گفت: این همایش با هدف معرفی و تجلیل از پیرغلامان مداح اهل بیت(ع) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همایش پیرغلامان حسینی در روزهای 13 و 14 شهریورماه در خرم آباد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش فرصتی مناسب برای جهانی سازی نهضت عاشورا است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات