۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۷۶۰۱۳
معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی مطرح کرد؛

رضایت طلاب جدید الورود از دوره تهذیبی

حجت الاسلام خاکی با اشاره به اینکه امسال برای پایه اولی ها، مسؤول پایه معین کردیم، گفت: حضور اساتید گرانقدر استانی و کشوری به همراه ارائه مطالب به روز و سودمند در دوره تثبیت، رضایتمندی طلاب جدید الورود مدرسه را در پی داشته است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به همكاري مشترك معاونت هاي تهذیب و آموزش مدرسه عنوان داشت: دوره تهذیی برای طلاب ورودی جدید به مدت یک هفته در اهواز برگزار و بلافاصله دوره اختبار از سوی معاونت آموزش مدرسه اجرایی شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول گفت: می کوشیم تا طلاب در دوره اختبار و تثبیت حداکثر استفاده را ببرند؛ از این رو تلاش می شود متدهای آموزشی روز تعلیم؛ و نظارت های بیشتری بر فعالیت های تهذیبی و آموزشی طلاب پایه اول داشته باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امسال برای پایه اولی ها، مسؤول پایه معین کردیم، افزود: ذیل مسؤول پایه، 3 نفر به عنوان مسؤول مصاحبات علمی وجود دارند که به مباحثات و مشکلات علمی طلاب رسیدگی می کنند ضمن اینکه فعالیت های تهذیبی از قبیل نماز صبح، نماز جماعت و مسابقات تفریحی برای آنها در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام خاکی با اشاره به رضایتمندی طلاب جدید الورود مدرسه از دوره تهذیبی برگزار شده در اهواز خاطرنشان کرد: حضور اساتید گرانقدر استانی و کشوری به همراه ارائه مطالب به روز و سودمند عامل اساسي رضايتمندی طلاب از دوره بود ضمن اینکه دوره لحاظ روحی و معنوی برای کسانی که حتی اگر خواهان عدم در حضور حوزه باشند، مفید و سودمند بود.

وی تأکید کرد: معاونان تهذیب باید طلاب را از لحاظ روحی و معنوی همچون زمان حضور در دوره اختبار و تثبیت تقویت کنند./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات