۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۷۶۰۱۷
معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول خبر داد؛

همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید و دوره اختبار

حجت الاسلام خسروی فر از همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید و دوره اختبار مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول خبر داد.
مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه مسجد جامع نکا

حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه ورودی های جدید دوره یک هفته ای تهذیب را در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز گذراندند، خاطرنشان کرد: از چهارشنبه(7شهریورماه) دوره آموزشی اختبار در دروس احکام، نحو، صرف و تجوید و حقایق برای طلاب جدید الورود به مدت یک ماه برگزار می شود البته برای دوره های اخلاقی و تهذیبی و برنامه های فرهنگی نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول افزود: شرکت کنندگان در دوره اختبار پس از موفق گذراندن آزمون و کسب حداکثری امتیاز در پایان دوره تهذیبی و آموزشی به عنوان طلبه پذیرفته می شوند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه 10 نفر در دوره اختبار مدرسه شرکت کردند، عنوان داشت: سعی ما بر جذب این تعداد و افزایش آنها است که این افزایش از حوزه های اطراف و با هماهنگی مرکز آمار و بررسی استان امکانپذیر است.

حجت الاسلام خسروی با اشاره به اینکه سهمیه پذیرش مدرسه از سوی مرکز برای سال تحصیلی جدید حداقل 7 طلبه اعلام شد، تصریح کرد: جلسه افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه فردا با سخنرانی حجت الاسلام قاضی دزفولی، امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام گلزار، استاد حوزه علمیه خوزستان، ساعت 10 و حضور همه طلاب و اساتید برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فردا نیز جشنی را به مناسبت عید غدیر خم خواهیم داشت، تصریح کرد: به متقاضیان جدید الورود نکاتی پیرامون فراخوان مقاله نویسی و انتخاب موضوع بیان شده است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات