۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۷۶۲۴۵
به مناسبت عید غدیر؛

مراسم معایده سادات بنی هاشم دشت آزادگان برگزار شد

مراسم معایده سادات بنی هاشم با همت و کوشش ستاد عشایر دشت آزادگان در مسجد جامع سوسنگرد برگزار شد.
برگزاری مراسم معایده سادات بنی هاشم دشت آزادگان برگزاری مراسم معایده سادات بنی هاشم دشت آزادگان برگزاری مراسم معایده سادات بنی هاشم دشت آزادگان برگزاری مراسم معایده سادات بنی هاشم دشت آزادگان برگزاری مراسم معایده سادات بنی هاشم دشت آزادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم معایده سادات بنی هاشم با همت و کوشش ستاد عشایر دشت آزادگان و حضور آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در مسجد امام علی(ع) سوسنگرد برگزار شد.

آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع بزرگان سران عشایر، ادبا و مسؤولان محلی شهر سوسنگرد در سخنانی به اعمال روز غدیر و قرائت دعای ندبه و برادری در در عید غدیر اشاره کرد و گفت: فلسفه برادری در روز غدیر آن است که برادری به برکت ولایت علی(ع) تا روز قیامت پیوستگی دارد و جز این برادری ها بی فایده و بی سرانجام در آخرت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: جامعه مترقی از شر و قتل و غارت به دور و یکدل است که در این باره ولایت محمد(ص) و آلش چنین جامعه ای را می سازد.

در ادامه نیز حاضران به همراه آیت الله کعبی به سوی مصلای جمعه شهر سوسنگرد حرکت کرده و ندای علی ولی الله و لبیک یاعلی با سادات حاضر در مصلا دیدار کردند و در آنجا سخنرانی آیت الله کعبی و حجت الاسلام شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد،شعر خوانی و مدیحه سرایی با موضوع فضائل امیرمؤمنان، عقد اخوت برادری با سادات و بالا بردن دست ها و دعا خواندن صورت گرفت و حاضران بیعت خودشان را با ولایت اعلام کردند.

لازم به ذکر است، در مراسم معایده؛ سادات بنی هاشم ساکن سوسنگرد، هویزه، کوت سیدنعیم، بستان و روستاهای دشت آزادگان حضور داشتند./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات