۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۷۶۵۴۸
از سوی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان؛

ثبت نام دهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی آغاز شد

معاون آموزش مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان از ثبت نام دهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی این مؤسسه با برنامه جدید آموزشی خبر داد.
امیربیان حجت الاسلام مصطفی حلاجی

حجت الاسلام مصطفی حلاجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌از ثبت نام دهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی از سوی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان خبر داد و اظهار داشت: مرحله اول ثبت نام از ۵ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت و مرحله دوم آن نیز از تاریخ ۳ تا ۱۹ مهر انجام می پذیرد.

معاون آموزش مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان با اشاره به شرایط ثبت نام در این مؤسسه عنوان کرد: اتمام پایه ششم و قبولی در مصاحبه از شرایط اصلی پذیرش در مؤسسه تخصصی امیر بیان است به این صورت که طلابی که تا پایان شهریور ماه سطح یک خود را به پایان برسانند می توانند برای شرکت در مصاحبه شفاهی اقدام کنند.

وی از استقبال خوب طلاب نسبت به ثبت نام در این مؤسسه خبر داد و گفت: سال گذشته ۸۰۰ نفر ثبت نام کردند که از این میزان تعداد ۶۰۰ نفر پذیرفته شدند و دوره آموزشی خود را آغاز کردند و با توجه به امتحانات و برنامه های عملی که در طول سال برگزار می کنیم، از این میزان نیز حدود ۳۰۰ نفر به اردوی آموزشی تابستان راه پیدا کرده و فارغ التحصیل دوره مقدماتی شدند.

حجت الاسلام حلاجی ادامه داد: برنامه آموزشی مؤسسه امیربیان به این صورت بود که طلاب پس از ثبت نام افزون بر این که در طول سال به مدت سه روز در هفته در کلاس های درسی و عملی شرکت می کردند، در دو دوره یک ماهه تابستان هم حضور پیدا می کردند که در مجموع دو سال می شد، اما امسال در برنامه آموزشی تغییرات قابل توجهی اتفاق افتاده که مسیر را برای طلاب هموار تر می کند.

وی یادآور شد: دوره آموزشی با حذف برخی از دروس و سرفصل های غیر ضروری و افزایش ساعت های آموزشی در طول سال و همین طور افزایش تعداد روزهای اردوی تابستان، از دو سال به یک سال کاهش پیدا کرده و داوطلبان تنها در عرض یک سال فارغ التحصیل دوره سطح یک خطابه خواهد شد.

معاون آموزش مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان در ادامه با اشاره به افق پیش روی مؤسسه امیربیان خاطرنشان کرد: طراحی سطوح ۲، ۳ و ۴ خطابه از اهداف مهم معاونت آموزش امیربیان بوده از این رو در نظر داریم در هر سال یکی از سطوح را طراحی کرده و برای فارغ التحصیلان سطح پایین تر اجرا کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به آدرس: قم، خیابان شهدا (صفائیه)، کوچه ۲۱، پلاک ۱۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۹۰۵۵۸۰۸۰۲ تماس بگیرند./1330/ت302/ب1

ارسال نظرات