۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۷۷۲۶۲
امام جمعه بجنورد:

محتکران پیاده نظام دشمن در داخل کشور هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه کسی که عاطفه بشری را از دست بدهد انبار خود را پر کرده و جنس را احتکار می‌کند، گفت: محتکران پیاده نظام دشمن و سربازان استکبار هستند که با دشمنان هم سو شده‌اند.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با شماری از روحانیان مبلغ، با اشاره به مشکلات موجود در کشور، اظهار کرد: ما روحانیان باید مردم را به آینده امیدوار کنیم؛ زیرا ما بن‌بست نداریم و دین ما دین بن‌بست نیست.

وی با قرائت آیات «وَ مَن یَتَّقِ اللهَ یَجعَل لَه مَخرَجاً * وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِب»، افزود: بر اساس این آیات هر کس تقوای الهی پیشه کند خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: این‌ها آیات امیدوارکننده‌ای است و تأکید می‌کند که هر که تقوا داشته باشد خداوند او را از بحران‌ها عبور می‌دهد و خداوند راه خروج و برون‌رفت از بحران را پیش پای مؤمنان می‌گذارد.

وی تصریح کرد: درست است که الآن موج‌های اقتصادی می‌آید و عبور می‌کند و شیطان‌ها آن را برجسته می‌کنند؛ اما به مردم بگوییم ما بزرگ‌تر از این موج‌ها را دیده و از آن‌ها عبور کرده‌ایم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: ما هشت سال در برابر دنیا با دست‌خالی ایستاده‌ایم اما امروز در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: الآن اوج درماندگی آن‌ها است که می‌خواهند با این کارهای ناجوانمردانه مردم را ناامید کنند.

وی با بیان اینکه کسی که عاطفه بشری را از دست بدهد انبار خود را پر کرده و جنس را احتکار می‌کند، اضافه کرد: محتکران پیاده نظام دشمن و سربازان استکبار هستند که با دشمنان هم سو شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به روحانیان گفت: به مردم بگویید که احتکار در نگاه اسلام مذمت شده و عرضه نکردن جنس و سخت گرفتن بر مردم خلاف موازین اسلامی است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات