۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۷۷۳۶۲
تونه ای مطرح کرد؛

مهندسی الگوی صحیح عزاداری، ماموریت اصلی رادیو محرم

مدیر رادیو محرم مهندسی الگوی صحیح و پیراسته از خرافات و انحرافات را ماموریت اصلی این رادیو دانست و از فعالیت ۲۴ ساعته آن تا پایان ماه محرم خبر داد.
مراسم تعویض پرچم و افتتاح رادیو محرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجتبی تونه ای مدیر رادیو معارف عصر امروز در آیین افتتاح رادیو محرم که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی، علما و مسؤولان استانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، فعالیت رادیو محرم را افتخاری برای قم دانست.

وی محرم را سرمایه شیعه دانست و با بیان این که همه باید برای احیای فرهنگ عاشورا تلاش کنیم، افزود: سهم رسانه ها در این عرصه بسیار زیاد است، 4 دهه از انقلاب می گذرد و جامعه نیازمند الگویی صحیح از عزاداری است و رادیو محرم پاسخی به این نیاز است.

تونه ای فعالیت این رادیو را 24 ساعته دانست و گفت: سخنان بزرگان و مراجع محور اصلی فعالیت رادیو محرم خواهد بود و تلاش داریم الگویی صحیح از عزاداری ارائه کنیم و پیام و مرام سیدالشهدا را در زندگی خود ساری و جاری کنیم.

مدیر رادیو محرم درباره برنامه های این رادیو گفت: از امروز تا پایان ماه محرم الحرام به مدت سی روز رادیو محرم برنامه های عزاداری، تبیین و روشنگری خود را خواهد داشت.

تونه ای رسالت رسانه های گروهی بویژه رسانه ملی را در دور نگه داشتن واقعه عاشورا از انحراف و تحریف بسیار برجسته توصیف کرد و از معاون صدای رسانه ملی به خاطر توجه و پاسخگویی به این نیاز در راه اندازی رادیو محرم تقدیر کرد.

تونه ای ماموریت اصلی رادیو محرم را مهندسی الگوی صحیح عزاداری بر اساس شعور و شور حسینی ارزیابی کرد. /924/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات