۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۵۷۷۶۷۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

تبیین ارزش های دینی ره مصون سازی خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی است

عزیزی با بیان اینکه ترویج و تبیین ارزش های دینی لازمه مصون سازی خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی است، گفت: در این راستا با برگزاری دوره های آموزشی مختلف و بهره مندی از ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغ تلاش می شود سطح آگاهی خانواده ها و اقشار بانوان در برابر آسیب های اجتماعی و راه های مقابله با آنها ترویج شود.
حوزه علمیه

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با حضور خواهران طلبه کارگاه های آموزشی اقامه نماز ویژه مربیان نهضت سواد آموزی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه پیش از برگزاری این کارگاه ها طلاب خواهر به عنوان یاوران نماز دوره آموزشی لازم را گذرانده اند، افزود: امروز از ظرفیت این طلبه ها در ارائه آموزش های لازم در نهضت سواد آموزی استفاده می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه هشت نفر از مربیان نهضت سواد آموزی در کلاس های آموزشی اقامه نماز شرکت کردند، اظهار داشت: اکنون این مربیان در شهرهای خرم آباد، کوهدشت و الشتر فعالیت دارند.

وی در ادامه بیان داشت: مربیان نهضت سواد آموزی در کلاس های خود بیش از 250 شرکت کننده دارند و آموخته های خود را در زمینه اهمیت و اقامه نماز اول وقت و آداب و شرایط اقامه را ارائه می دهند.

عزیزی هدف از برگزاری این دوره های آمزشی و تربیت مربیان نهضت سواد آموزی به عنوان یاوران نماز را ارائه مباحث عملی نماز به اقشار بانوان و تبیین فرهنگ اقامه نماز اول وقت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مربیان نهضت سوادآموزی با اقشار مختلف بانوان در ارتباط هستند، اظهار داشت: تبیین و ترویج این مهم و اقامه نماز موجب می شود خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی و خانوادگی مصون باشند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات