۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۷۹۴۷۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح ایران از اقتدار و استقلال برخوردار هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر خلاف سایر کشورها از اقتدار و استقلال برخوردار هستند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر خلاف سایر کشورها از اقتدار و استقلال برخوردار هستند.

وی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از مردم و با مردم هستند و به صورت هدفمند از آرمان‌های جامعه خود دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بسیاری از کشورها به دلیل عدم استقلال و تاثیرپذیری از بیگانگان نه آرمان و نه استقلال دارند و مجری برنامه‌های بیگانگان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به واقعه کربلا، تصریح کرد: آنچه که در واقعه کربلا به وجود آمد نیز سلطه بیگانگان بود و در صحرای کربلا بیگانگان در حکومت‌های خودخواه و ضد مردمی نفوذ و در نتیجه ائمه اطهار(ع) را قتل وعام کردند.

وی، داشتن استقلال را یکی از شاخصه‌های بزرگ نظام اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن هیچگاه استقلال جمهوری اسلامی ایران را برنمی‌تابد و همواره سر خود را با وعده‌هایی گرم می‌کند که هیچگاه محقق نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنی دشمنان پایانی ندارد و به مکر و حیله خود ادامه می‌دهند و آن‌ها تلاش می‌کنند مسائل کوچک در کشور را بزرگ جلوه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان به لطف الهی در جنگ اقتصادی نیز مانند جنگ نظامی ناکام می‌مانند، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور بصیرت و هوشیاری مردم ضرورت دارد.

وی افزود: برای اینکه مکر و حیله دشمنان را با شکست مواجه کنیم باید درس‌ها و عبرت‌های عاشورا را فرا بگیریم و با هوشیاری مراقب توطئه‌های دشمن باشیم./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات