۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۸۰۷۲۶
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

پذیرش بیش از ۱۸۰ طلبه در مدارس علمیه

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری گفت: در کل استان توانستیم ۱۸۳ طلبه خواهر را برای سال تحصیلی جدید جذب مدارس علمیه کنیم که نسبت به میانگین کشوری، این تعداد قابل قبول است.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، خانم طاهره اکبری، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست با معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران این استان با هدف برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید، به بیان شاخص های آموزشی پرداخت و اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل آموزشی برای سال تحصیلی جدید، ساماندهی اساتید مدارس بود که به لطف الهی به خوبی انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه مدارس علمیه سطح عمومی خواهران استان از استاد برادر بی نیاز هستند، تصریح کرد: بیش از 90 درصد اساتید مدارس علمیه استان دارای مجوز هستند که ان شاءالله باید برای سال آینده استاد بدون مجوز در استان نداشته باشیم.

اکبری، شناسایی استعدادهای درخشان را یکی از مهمترین اولویتهای مدارس علمیه خواهران استان در سال تحصیلی جدید بیان کرد و گفت: باید طلاب خواهر استان در آزمون المپیاد علمی که هرساله به صورت استانی و کشوری برگزار می شود، خوش بدرخشند؛ به لطف الهی هر ساله پای طلاب استان به مرحله کشوری المپیاد علمی باز می شود اما هنوز نتوانسته ایم مقام قابل قبول کسب کنیم که این نیازمند همدلی و کار شبانه روزی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار طلبه خواهر در استان در حال فعالیت هستند، افزود: این در حالی است که به همین میزان نیز فارغ التحصیل داشته ایم و تاکنون توانسته ایم بیش از 700 دانش آموخته را ساماندهی کنیم.

اکبری با اشاره به پذیرش مدارس علمیه خواهران استان در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: در کل استان توانستیم 183 طلبه خواهر را برای سال تحصیلی جدید جذب مدارس علمیه کنیم که نسبت به میانگین کشوری، این تعداد قابل قبول است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با ابراز گلایه از پذیرش برخی از مدارس علمیه خواهران استان در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: باید از همه ظرفیتها برای جذب جوانان به سمت حوزه استفاده کنیم.

این مقام مسؤول، فضای مدیریت استان را بر محور وحدت و انسجام در هدف و هم پوشانی در اجرا بیان کرد و ادامه داد: همه هدف ما این است که بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم و بستری مناسب برای رشد علمی طلاب فراهم آوریم./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات