۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۸۰۸۹۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان هستند و آن‌ها بر اساس عقیده، حق و عدل در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدای نیروی هوایی خراسان جنوبی اظهار داشت: در دین اسلام هیچ انسانی بر انسان دیگری حق حکومت ندارد و این امر و نهی تنها برای مالک حقیقی یعنی خداوند متعال صدق می‌کند.

وی با بیان اینکه انجام حکومت باید بر اساس منافع مردم صورت بگیرد، گفت: والدین در بسیاری از مواقع به فرزندان خود امر و نهی می‌کنند و این امر و نهی نیز بر اساس دلسوزی و رشد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز بسیاری از انسان‌ها به دلیل مطامع نفسانی که دارند نمی‌توانند میان دو جبهه حق و و کفر تفاوتی قائل شوند و برای فریب مردم نیز از معیارهایی مانند آزادی استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: جهل و نفاق در جوامع بشری به فراوان دیده می‌شود و آن‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند همواره دم از آزادی می‌زنند اما دشمنان چه چیزی را آزادی می‌نامند؟آزادی‌ آن‌ها چه معیاری دارد؟

وی با بیان اینکه سخنانی که دشمنان تحت عنوان آزادی بیان می‌کنند تنها یک دام است برای اینکه بتوانند اهداف خود را اجرایی کنند، ادامه داد: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم به 52 کشور جهان تجاوز و تعدی کرده و جنایت‌های بسیاری را به جا گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آن‌ها بر سر کشورهایی که الف آزادی را بگویند انواع و اقسام جنایت‌ها به وجود می‌آورند؛ دشمن به اسم آزادی از افراد قانون‌شکن و جنایتکار حمایت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اگر به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم به طور قطع به پیروزی می‌رسیم اما اگر این فرمایشات را نادیده بگیریم و به دنبال حزب و گروه برویم تنها خواری و شرمندگی نصیب ما می‌شود.

وی، یکی از تهدیدات بزرگ در جامعه اسلامی را تهدید گمراهی دانست و افزود: متاسفانه این تهدید گمراهی نیز توسط خود انسان‌ها صورت می‌گیرد.  

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیامبران و انبیای الهی برای این مبعوث شدند که بشریت را از گمراهی نجات دهند اما همواره انسان‌های آلوده و گمراه مانع راه پیامبران شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان هستند و آن‌ها بر اساس عقیده، حق و عدل در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات