۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۸۱۱۹۹
آیت الله نمازی:

ملت ایران با عبور از تحریم ها سیلی محکمی به دشمن می زند

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: مجموعه عظيم جوانان كشور و ملت بزرگ ايران مي دانند كه بايد با ناكام گذاشتن آخرين حربه دشمن يعني تحريم ها سيلي ديگري به آمريكا بزنند كه خواهند زد.
آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان در مصلي بقيه الله الاعظم اين شهرستان، گفت: كربلا و عاشورا يك مكتب است و يك حادثه صرف تاريخي نيست كه مانند وقايع تاريخي ديگر به دست فراموشي سپرده شود.

وي با اشاره به استخراج 23 پيام از عاشورا، يكي از اين 23 پيام را زندگي مسالمت آميز پيروان مكتب وحي و ولايت دانست و افزود: پيروان متكب وحي وولايت بايد با يكدیگر هماهنگ باشند و يكديگر دوست داشته باشند و تسليم يكديگر باشند و با يكديگر ستيزه جويي و مخالفت نكنند.

آيت الله نمازي با ابراز تأسف از اختلاف و تنش بين مسلمانان با يكديگر عنوان كرد: بيش از يك ميليارد مسلمان در جهان اگر با يكديگر متحد باشند آمريكا و صهيونيسم جهاني هيچ غلطي نمي توانند بكند.

وي با اشاره به اينكه دشمن با ايجاد اختلاف بين ملت هاي مسلمان، سران كشورهاي اسلامي و دولت هاي اسلامي به دنبال اهداف خود هستند، گفت: متأسفانه در داخل ايران نيز شاهد اختلافات بين گروه ها و جناح هاي راست و چپ، اصلاح طلب و اصولگرا، تندرو و كند رو و تقابل و تضعيف يكديگر و در نتيجه تضعيف نظام و كشور هستيم.

به گفته وي، اختلافات گروه ها و جناح هاي سياسي در كشور در شأن پيروان مكتب عاشورا نيست و بايد بركت ايام عزاداري  امام حسين(ع) با خدا و امام زمان(عج) عهد ببنديم تا نسبت به يكديگر مهربان باشيم و يكديگر را پشتيباني كنيم و از غيبت و تهمت و تضعيف يكديگر كه برخلاف مكتب عاشورا و كربلا است پرهيز كنيم.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: پيامبر اكرم(ص) مي فرمايد، من از ميان شما مي روم اما براي ادامه راه دو سرمايه بزرگ قرآن و اهل بيت(ع) را در بين شما به وديعه مي گذارم و تا زماني كه بر محور و مدار قرآن و اهل بيت(ع) حركت كنيد هيچ چيزي شما را تهديد نخواهد كرد، اما در صورت سرپيچي از دستورات قرآن و اهل بيت(س) و دشمني و اختلاف با يكديگر تضعيف خواهيد شد و دشمن بر شما مسلط خواهد شد.

آيت الله نمازي همچنين حمله موشكي و پهبادي فرزندان شجاع ملت ايران پاسداران هوافضاي سپاه پاسداران را پاسخ كوبنده و انتقام خون شهدا حادثه تروريستي اهواز دانست و با تقدير از رهبر معظم انقلاب فرمانده كل قوا ابراز کرد: فرمانده كل قوا امام خامنه اي با اين پاسخ كوبنده به دشمنان اسلام و نظام بار ديگر هشدار داد دوران بزن دررو تمام شده و اگر يكي بزنند ده تا خواهند خورد.

وي همچنين از نيروهاي مسلح به ويژه پاسداران هوافضاي سپاه تقدير كرد و گفت: فرزندان شجاع ايران اسلامي با هنرمندي و استفاده از موشكهاي نقطه زن مقر نيروي هاي تروريست داعش را در فاصله چند صد كيلومتري در خاك سوريه هدف قرار داده و منهدم كردند و تعداد زيادي از سران تروريست ها را به هلاكت رسانيدند.

آيت الله نمازي در ادامه فرمايشات رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه بزرگ آزادي تهران را مهم و دقيق و قابل توجه خواند و به طلاب حوزه هاي علميه، دانشجويان و دانش آموزان، فرهنگيان و اساتيد حوزه و دانشگاه توصيه كرد تا پيام هاي معظم را كه راهبرد آينده نظام را مشخص مي كند با دقت و با تأمل تبيين كنند.

وي همچنين به بخشي از فرازهاي مهم فرمايشات ديروز رهبري در ورزشگاه آزادي تهران اشاره كرد و با بيان اينكه جوانان راه حل مشكلات كشور هستند، اظهار داشت: فرمايشات ديروز رهبري اين پيام را براي ما دارد كه با توجه به شرايط حساس كنوني كشور و منطقه ملت ايران بايد آستين ها را بالازده و كمربندها را محكم ببندند و هرلحظه براي دفاع از اسلام و انقلاب آماده باشند.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: آمريكايي ها با عربده كشي و بيان سخنان سخيف و تصوراتي واهي در صدد تصوير سازي كاملا وارونه از قدرت خود و اوضاع ايران هستند و مجموعه عظيم جوانان كشور و ملت بزرگ ايران مي دانند كه بايد با ناكام گذاشتن آخرين حربه دشمن يعني تحريم ها سيلي ديگري به آمريكا بزنند كه خواهند زد.

وي اقتدار جمهوري اسلامي و شكست ناپذيري ملت و عظمت ايران را سه واقعيت انكار ناپذير دانست و افزود: نجات ايران از سلطه انگليس و آمريكا براي اثبات اقتدرا ايران كافي است و نظام اسلامي در 8 سال جنگ تحميلي در مقابل جبهه وسيع دشمنان اسلام پيروز شد.

آيت الله نمازي شكست ناپذيري ملت ايران را ناشي از بركت اسلام دانست و با اشاره به اينكه غرور آفت پيروزي در همه عرصه ها است، گفت: مغرور شدن ما را به بي عملي و بي ابتكاري و نداشتن طرح و نقشه مي كشاند و سبب پيروزي دشمن مي شود.

وي افزود: هنوز در اوايل راه هستيم و بايد با تلاش و مجاهدت و شجاعت و تدبير و استفاده صحيح از امكانات مسير پيشرفت را ادامه دهيم و به قله مورد نظر ملت و انقلاب برسيم و جوانان بدانند كه نوك پيكان حركت عظيم ملي هستند و بايد راه را بازكنند و پيران مجرب اگر خسته و بي حال و از كار افتاده نباشند مي توانند جوانان را راهنمايي كنند، اما موتور پيش برنده اين قطار جوانان هستند.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: روشنفكر نماي راحت طلب و منافق و رياكار كه اساس دشمني آمريكا را انكار مي كند و آمريكايي را دوست خود مي داند و براي دولت و ملت نسخه تسليم در مقابل آمريكا مي نويسد اگر عامل آمريكا نباشد مرد ميدان پيشرفت كشور نيست./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات