۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۸۳۰۲۳

مدیران مدارس علمیه تبریز گردهم آمدند

نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه شهرستان تبریز با هدف بررسی راهکارهای ارتقای خدمات رفاهی، فرهنگی و آموزشی برگزار شد.
مدیران مدارس علمیه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه تبریز امروز به‌ منظور هماهنگی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و سلامت در مدارس این شهر با حضور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان در این نشست با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و سلامتی ویژه طلاب و خانواده‌های آنان اظهار داشت: امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی کارگاه‌های مختلف یک روزه با هدف ارتقای سلامتی جسمی و روانی طلاب پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که در سال جدید تحصیلی به دنبال جلب همکاری بیشتر برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و سلامت در مدارس علمیه تبریز هستیم، خاطرنشان کرد: تعامل حداکثری میان مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران استان با برنامه‌های مرکز خدمات ارزشمند و راهگشا خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی برنامه‌ریزی برای تشکیل کارگاه‌های فرهنگی و سلامت را مورد تأکید قرار داد و گفت: غربالگری سلامت جسمی و روانی و برنامه‌ریزی برای سلامت بر اساس یافته‌های سنجش سلامت سال‌های قبل نیز مورد هدف است که ساز و کارهای لازم برای اجرای این مهم ابلاغ خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان با تأکید بر توجه ویژه به ورزش طلاب با احداث یا اجاره سالن‌های ورزشی تصریح کرد: احداث یا اجاره اردوگاه های فرهنگی ورزشی برای برگزاری اردوهای خانوادگی و فعالیت‌های فرهنگی مورد هدف است که تحقق این امر نیازمند تأمین بودجه و تعامل میان نهادهای مختلف است.

همچنین، حجت الاسلام عابدی؛ کارشناس فرهنگی و آقازاده معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی در سخنانی جداگانه به تشریح برنامه‌های این مرکز پرداختند و بر تهیه بانک اطلاعاتی طلاب و روحانیان تبریز تأکید شد.

بنابر این گزارش، همزمان با برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه شهرستان تبریز؛ راهکارهای ارتقای خدمات رفاهی، فرهنگی و آموزشی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مقرر شد مصوبات نشست جهت اجرا به مدارس علمیه تبریز ابلاغ و تا برگزاری نشست دوم اجرایی شوند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات