۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۸۳۲۸۴

آغاز نام نویسی آزمون پذیرش طلاب دانشگاه امیرالمؤمنین

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، گفت: آزمون ویژه طلاب ۱۰ آذرماه برگزار و از اول تا ۳۰ آبان ماه ثبت نام آزمون با مراجعه به سایت دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و تکمیل فرم تقاضا امکانپذیر خواهد بود.
رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)

رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد (ویژه طلاب) اشاره کرد و گفت: این پذیرش در چهار رشته  فقه و مبانی حقوق اسلامی، کلام شیعه، علوم قرآن و حدیث، زبان و  ادبیات عرب دانشگاه امیرالمومنین از طریق آزمون کتبی و مصاحبه اختصاصی است و آخرین مدرک تحصیلی (کارشناسی یا سطح 2 حوزه)، کارت ملی و شناسنامه، اصل فیش پرداختی به مبلغ 500.000 ریال به حساب بانک ملت به شماره 5475075070  دانشگاه امیرالمومنین(ع) به همراه یک قطعه عکس 4*3 مدارک مورد نیاز برای نام نویسی هستند.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، با بیان اینکه آزمون ویژه طلاب 10 آذرماه برگزار می شود، اظهار داشت: از اول تا 30 آبان ماه ثبت نام آزمون اختصاصی طلاب با مراجعه به سایت دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و تکمیل فرم تقاضا در www.amiralmoemenin.ac.ir امكانپذیر است ضمن اینکه شماره تلفن 33337525 ـ 061 برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه داشتن مدرک سطح 2 و یا کارشناسی شرط شرکت در آزمون ویژه طلاب است، خاطرنشان کرد:  این آزمون در روز شنبه  10 آذرماه 1397 ساعت 10 در محل دانشگاه واقع در امانیه بلوار امام موسی صدر رو به روی دانشکده ادبیات برگزار خواهد شد و روش ثبت نام به صورت غیرحضوری از طریق لینک فوق و پرکردن فرم مربوطه و بارگزاری عکس و فیش واریزی خواهد بود.

شیشه بر در رابطه با موارد عمومی و تخصصی هر رشته عنوان داشت: در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی دروس عمومی زبان عربی 2 و زبان انگلیسی 1 و دروس تخصصی الموجز3، شرح لمعه2 و اصول فقه 2 است ضمن اینکه در رشته کلام شیعه زبان عربی و انگلیسی 1 به عنوان دروس عمومی و کلام 3 و فلسفه و منطقه 2 دروس تخصصی هستند.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، پیرامون مواد امتحانی رشته زبان و ادبیات عرب گفت: از صرف و نحو 3، علوم بلاغی 3 و تاریخ ادبیات 2 به عنوان دروس تخصصی و از ادبیات فارسی 1 و انگلیسی 1 به عنوان دروس عمومی سؤال طرح می شود.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: علوم قرآنی3، علوم حدیث3 و علوم بلاغی2 به عنوان مواد امتحانی رشته علوم قرآن و حدیث در دروس تخصصی هستند و زبان عربی و انگلیسی 1 نیز به عنوان دروس عمومی مورد توجه طلاب قرار گیرد.

شیشه بر با بیان اینکه پذیرش برای بهمن ماه و از میان خواهران و برادران صورت خواهد گرفت، عنوان داشت: متولی برگزاری آزمون خود دانشگاه و سؤالات امتحانی از سوی اساتید دانشگاه طرح می شود منتهی نماینده سازمان سنجش و وزارت علوم بر آزمون نظارت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون، مصاحبه حضوری را خواهند داشت، گفت: در رشته کلام شیعه 19 دانشجو، فقه و مبانی حقوق اسلامی 12 دانشجو، ادبیات و زبان عرب 16 دانشجو و علوم قرآن و حدیث 15 دانشجو پذیرش می شوند./9456/ت۳۰۳/ق

ارسال نظرات