۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۸۴۱۸۰
کارشناس دینی:

مشکلات کشور عاقبت اعتماد به دشمن است

حجت الاسلام میلانی نژاد گفت: ما هیچ‌وقت چهارصد درصد تورم و این همه گرانی نداشتیم حتی در زمان جنگ و صدور قطعنامه باز هم چنین وضعیتی نبود؛ این مشکلات عاقبت اعتماد به دشمن است.
حجت الاسلام میلانی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا میلانی نژاد کارشناس دینی در مراسمی که شامگاه گذشته در مسجد جامع امام سجاد(ع) برگزار شد با اشاره به آیاتی درباره چله و اربعین در قرآن کریم گفت: حضرت موسی(ع) پیامبر اولوالعزم بود اما برای دریافت الواح تورات خداوند متعال چهل شب با او وعده کرد و پیامبر اکرم(ص) برای دریافت آیات سنگین وحی چهل سال از عمر مبارکش گذشت.

حجت الاسلام میلانی نژاد در تفاوت عبادت و عبودیت ابراز داشت: شیطان عبادت داشت اما عبودیت نداشت و بعد از سال‌ها عبادت، وفتی خداوند دستور سجده به آدم را به او داد، سرپبچی کرد؛ شیطان عبد نبود بلکه عابد بود.

وی در ادامه بیان داشت: عبادت بدون فکر داستان همان خواصی می‌شود که پشت سر امام علی(ع) نماز می‌خواندند اما از او خواستند از مواضع و اصول اولیه خود عقب‌نشینی کند‌.

کارشناس دینی اظهار داشت: این دقیقاً حکایت کسانی است که سنگ برجام را به سینه می‌زدند اما بعد که دیدند آمریکا بدعهدی کرد تقصیرها را به گردن ولی امر مسلمین انداختند در حالی که مقام معظم رهبری از اول هم راضی به مذاکره و برجام نبودند.

وی افزود: ما هیچ‌وقت چهارصد درصد تورم و این همه گرانی نداشتیم حتی در زمان جنگ و صدور قطعنامه باز هم چنین وضعیتی نبود؛ این مشکلات عاقبت اعتماد به دشمن است.

حجت الاسلام میلانی نژاد ابراز داشت: بچه‌های جنگ بارها دست قدرت خدا را در جبهه‌ها دیدند و به آن ایمان داشتند آن هم در حالی که برخی عملیات و حملات از سوی منافقین و نفوذی‌های خائن برملا می‌شد؛ امام راحل می‌فرمود امان از منافقین که از کفار هم بدترند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت موسی(ع) قبل از رفتن به میقات برادرش هارون را جانشین خود قرار داد پس چطور ممکن است پیامبر اکرم(ص) قبل از رحلت برای خود جانشین و برای امت ولی و سرپرستی تعیین نکرده باشد./۹۶۹/پ203/ب1

ارسال نظرات