۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۸۶۸۰۸
در جلسه تشکل های بسیج دانشگاه و حوزه اندیمشک؛

بسیج طلاب مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک تجلیل شد

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک گفت: در جلسه تشکل های بسیج دانشگاه و حوزه شهرستان از معاونت بسیج طلاب مدرسه تجلیل به عمل آمد.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک

حجت الاسلام حمیدضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جلسات بصیرتی با حضور طلاب و کادر مدرسه در هفته بسیج خبر داد و گفت: مدیریت، کادر و طلاب حوزه در هفته بسیج با حضور در منزل جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس علی کرم خادمی، ایستادگی و صلابت وی و همرزمانش را ستودند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک همچنین به دیدار مدیریت و کادر حوزه با حجت الاسلام خاکی (جانباز حادثه تروریستی۳۱شهریور اهواز) اشاره کرد و افزود: تجدید میثاق با شهدا با حضور در گلزار شهدای اندیمشک در کنار حضور مدیریت و کادر و اساتید و طلاب حوزه در مراسم 4 آذر رویدادهایی هستند که در هفته بسیج اجرا شد.

این مقام مسؤول اظهار داشت: طلاب و اساتید حوزه علمیه در جلسه تشکل های بسیج دانشگاه و حوزه شهرستان حضور پیدا کردند در پایان جلسه از بسیج طلاب حوزه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به برگزاری سه شنبه های مسجدی، تصریح کرد: هر هفته یک مسجد در سطح شهر، انتخاب و از امام جماعت و هیأت امنا و فعالان فرهنگی آن با حضور مدیریت مدرسه تقدیر و تجلیل به عمل می آید./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات