۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۸۷۲۱۱
در مدرسه علمیه آیت الله قاضی؛

نشست بصیرتی مهندسی اقتصاد انقلابی برگزار شد

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول از برگزاری نشست بصیرتی با عنوان «مهندسی اقتصاد انقلابی در آستانه چهل سالگی انقلاب» خبر داد.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول

حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری نشست بصیرتی با عنوان «مهندسی اقتصاد انقلابی در آستانه چهل سالگی انقلاب» با سخنرانی علیرضا مقصودی، مشاور رییس سازمان صداوسیما در امور پدافند غیر عامل خبر داد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی ادامه داد: این نشست به همت بسیج طلاب و معاونت تهذیب مدرسه، 27 آبان ماه با حضور عموم علاقه مندان به مدت یک ساعت از ساعت 10 تا 11 در سالن ولایت مرکز مهدویت شهرستان برگزار شد.

این مقام مسؤول با اشاره به هفته بسیج عنوان داشت: در همین باره برای ایجاد نشاط و سرگرمی در میان طلاب، مسابقات فوتسال و اردوهای تفریحی و فتح قله اطراف شهرستان از سوی طلاب برگزار شد.

حجت الاسلام خاکی ادامه داد: برنامه های ورزشی در مدرسه علمیه آیت الله قاصی برای ایجاد نشاط و تحقیق منویات رهبری مبنی بر تهذیب، تحصیل و ورزش است.

وی گفت: گروه خیریه امام هادی(ع) در مدرسه متشکل از طلاب مدرسه است که در زمینه محرومیت زدایی، مشغول به فعالیت است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات