۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۵۸۷۲۴۰

طلاب کم‌بضاعت و متأهل آذربایجان‌شرقی صاحب مسکن می‌شوند

پروژه‌های جدید مرکز خدمات آذربایجان‌شرقی برای حل مشکل مسکن طلاب فاقد مسکن و کم‌بضاعت استان شناسایی و اجرا می‌شوند.
مسکن

حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به این‌که یکی از مسائل مهم مرکز برای رفع مشکلات معیشتی طلاب و روحانیان استان در حوزه بخش خلاصه می‌شود، اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود اغلب طلاب متأهل و روحانیان استان فاقد مسکن هستند.

وی با اشاره به این‌که کارشناسان مسکن مرکز خدمات از پروژه‌های جدید شناسایی شده برای طلاب تبریز و مراغه بازدید کرده‌اند، خاطرنشان کرد: قرار است؛ پروژه‌های جدید مرکز خدمات آذربایجان‌شرقی برای حل مشکل مسکن طلاب فاقد مسکن و کم‌بضاعت استان شناسایی و اجرا می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این‌که تصمیم داریم طلاب کم‌بضاعت و متأهل آذربایجان‌شرقی صاحب مسکن ‌شوند، تصرح کرد: پروژه‌هایی مورد هدف قرار دارد که طلاب قدرت خرید آنها را دارند و هم اکنون با حمایت معاونت مسکن مرکز خدمات می‌توان برای 50 واحد قرارداد امضا کرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره پروژه‌های جدید مسکن طلاب و روحانیان استان گفت: پروژه‌های شفق با اجرای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در فاز دو شهر جدید سهند، پروژه طالقانی با اجرای شرکت توسعه مسکن آذربایجان در انتهای خیابان طالقانی تبریز و پروژه آراز واقع در شهرستان مراغه از پروژه‌های جدید مرکز خدمات است.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر خدمات رفاهی، آموزشی، فرهنگی و تفریحی این مرکز اظهار داشت: اغلب برنامه‌ها با استقبال و شرکت گسترده طلاب و خانواده‌های آنان همراه است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که سامانه اینترنتی سخا برای معرفی و ارایه خدمات مرکز برای عموم طلاب و روحانیان تعریف شده است، افزود: انتظر داریم طلاب برای به‌روزرسانی اطلاعات پذیرشی و استفاده مناسب از خدمات مرکز، اطلاعات هویتی خود و افراد تحت پوشش را به صورت مستمر به‌روزرسانی کنند./935/ت303/ب1

ارسال نظرات