۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۵۸۷۵۶۸
دبیر کل حزب الله عراق:

امید اول مقاومت به جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب است

حجت الاسلام الحیدری با بیان اینکه پرچم مقاومت و ولایت در دستان رهبر انقلاب اسلامی است، گفت: امید اول محور مقاومت به جمهوری اسلامی و رهبرمعظم انقلاب است.
حجت الاسلام سید هاشم حیدری، دبیر کل حزب الله عراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری، دبیر کل حزب الله عراق و معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق، امشب در یادواره 46 شهید شهرک رزمندگان، با بیان اینکه سخن درباره شهدا به واقع صحبت پیرامون عزت و کرامت است، اظهار داشت: ملتی که شهدا و خانواده هایشان را تکریم کند، عزتمند و بزرگوار است و ملتی که به عکس عمل کند خوار و ذلیل خواهد شد، در این میان جمهوری اسلامی چهل سال است که به تکریم شهدا و خانواده هایشان می پردازد.

معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق با اشاره به در پیش بودن چهل سالگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مختص ایران نبوده بلکه مال همه آزادگان جهان است و روز به روز بر ابهت و اقتدار آن و دوست دارانش افزوده می شود.

دبیر کل حزب الله عراق با اشاره به اینکه محور مقاومت امروزه در عراق، لبنان، سوریه، بحرین، یمن، پاکستان، افغانستان، کشمیر و نیجریه ریشه گسترانده است، افزود: امید اول محور مقاومت به جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است، رهبری که در عمل و حرف پیشوای همگان بوده و هست.

حجت الاسلام الحیدری ادامه داد: اگر از قدس و فلسطین پرسیده شود امید اول آزادسازی به که دارید قطعا ولایت، رهبری و مردان ولایت را معرفی خواهند کرد؛ چنانکه در حمله داعش به سوریه و عراق باز هم مردان و سربازان ولایت اجازه سقوط عراق و سوریه و نزدیکی به عتبات را ندادند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب تنها کسی بود که گفتند اجازه سقوط سوریه را نمی دهیم و چنین هم شد، تصریح کرد: سربازان ولایت اجازه ندادند حادثه کربلا تکرار و عتبات عالیات بار دیگر مورد هجمه قرار گیرد و بارها گفتند که اگر در کربلا بودند نه حسینی شهید، نه دست عباسی قطع و نه زینبی اسیر می شد.

دبیر کل حزب الله عراق افزود: سربازان ولایت به رهبر انقلاب گفتند که شما و خداوند به نبرد با دشمنان بپردازید و ما هم در کنار و یاور شما هستیم نه همچون بنی اسرائیل که به موسی گفتند تو و خداوندت به نبرد برو.

معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق با بیان اینکه عتبات و سوریه با مقاومت و خون و نه مذاکره و دیپلماسی باقی ماندند، گفت: امروزه هم نبرد خون بر شمشیر جاری است اما عباس ها و علی اکبرها در حمایت از عتبات به پا خاسته و اجازه ندادند آمریکا غلطی بکند.

وی با بیان اینکه پرچم مقاومت و ولایت اکنون در دستان رهبری است، عنوان داشت: مقاومت درس برگرفته از حضرت ختمی مرتبت در ایستادگی برابر امپراتوری ایران و روم و عادات و تقالید جاهلی است.

حجت الاسلام الحیدری با اشاره به اینکه مسیر اسلام توقف ناپذیر است، ادامه داد: ما نیز باید در این  مسیر با صبر، اراده و بصیرت گام برداریم هر چند که کشورهای اسلامی حامی مقاومت با جنگ های نظامی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

وی با بیان اینکه امروزه جنگ اراده ها به راه انداخته شده است، گفت: امروزه آمریکا با حضور در منطقه هل من مبارز می طلبد اما مردان ولایت پاسخ به این رجزخوانی ها را می دهند نه آل سعود و سایر نوکران منطقه ای سقوط کرده.

معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق با بیان اینکه در جنگ اراده ها جوان ما با کار و درس، مادر با تربیت فرزند و عالم با روشنگری به مبارزه می پردازد، تصریح کرد: بر ما است که دین اسلام را یاری کنیم؛ چرا که نصرت دین، توفیق است البته به برکت انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر و محور مقاومت و ملت شجاع ایران شاهد چنین یاری هستیم./9456/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات