۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۹۱۷۴۷
جلیلی:

بصیرت مهمترین عامل شکست توطئه های دشمن است

بصیرت مهمترین عامل شکست توطئه های دشمن است
جلیلی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال غبارآلود کردن پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سعید جلیلی، نماینده ولی‌فقیه در شوای عالی امنیت ملی، امروز(9دی) در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع مردم خرم آباد، افزود: بصیرت و دشمن شناسی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی جلوه ای از بصیرت ملت هوشیار ایران اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان در فته 88 اصل نظام مقدس اسلامی را مورد هدف توطئه های خود قرار داده بودند.

جلیلی بیان کرد: توطئه دشمنان در سایه بصیرت، دشمن شناسی و ولایت مردم مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه به حمد الله در طول عمر انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است، گفت: وجود رهبری بابصیرت، آگاه و دشمن شناس و مردم مومن و انقلابی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در شوای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: امروز دشمن اذعان کرده است که به رغم توانمندی ها، برنامه ها و حرکات به کار گرفته 40 سال در برابر ایران اسلامی شکست خورده است.

وی با اشاره به صدور فرهنگ انقلاب اسلامی در بین آزادی خواهان جهان، ابراز کرد: ادعای امروز دشمن در ضرورت خروج از منطقه ناشی از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی است.

تزویر و تردید، توطئه امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است

جلیلی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان، افزود: امروز دشمن طرح ایجاد شبهه و شک در اصل مبارزات ملت ایران را دنبال می کند.

نماینده ولی‌فقیه در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: دشمن به دنبال غبار آلود کردن دستاودرهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های حاصل شدخ در بین مردم است.

وی اظهار کرد: امروز دشمن سلاح تزویر و تردید را برای مقابله با انقلاب اسلامی و منصرف کردن ملت ایران از مبارزه با آمریکا برگزیده است.

جلیلی ادامه داد: دشمن به دنبال غبار آلود کردن شرایط پیش بردن اهداف شوم خود است.

نماینده ولی‌فقیه در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان، گفت: بصیرت مهم ترین سلاح تشخیص توطئه های دشمنان است./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات