۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۹۲۲۷۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت طلاب خواهر به عنوان مربی مهد کودک

فعالیت طلاب خواهر به عنوان مربی مهد کودک
عزیزی از برگزاری طرح تربیت مربی مهد خبر داد و گفت: با فعال سازی مهدکودک در حوزه علمیه استان از ظرفیت طلاب به عنوان مربی مهد بهره مند می شویم.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 11 مدرسه علمیه خواهران در استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت کادر آموزشی، اساتید و خواهران مبلغ در حوزه علمیه استان افزود: راه اندازی مهدکودک در حوزه امری مؤثر برای نگهداری کودکان و کمک به فعالیت بهتر خواهران در مراکز حوزه است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: همواره دوره های آموزشی و کارگاه های تخصصی ویژه خواهران مبلغ حوزه برگزار شده و طلابی کمه موفق به گذراندن دوره های آموزشی شوند در مدارس به عنوان مربی مهد فعالیت می کنند.

وی یادآور شد: هدف از تربیت مربی مهد از بین طلاب ارتقای کیفی دانش مربیان و آموزش مهارت های زندگی برای تعلیم و تربیت کودکان برگزار می شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: خواهران طلبه و مبلغ دوره های آموزشی تربیت مربی مهد کودک را در سه دوره مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی می گذرانند.

وی بیان داشت: از هر اقدامی برای ارتقای فعالیت اساتید و کارد علمی حوزه که امری ضروری در تقویت بنیه علمی و تربیتی در حوزه است، استفاده می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات