۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۵۹۲۴۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا:

دشمنی آمریکا با ایران تنها منحصر به دوران پس از انقلاب نیست

دشمنی آمریکا با ایران تنها منحصر به دوران پس از انقلاب نیست
حجت الاسلام سرایی گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران تنها منحصر در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام خامنه‌ای شهر ارومیه اظهار داشت: در طول چهار دهه گذشته؛ دشمنان انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای تحقق توطئه براندازانه خود فروگذار نبوده‌اند.

وی با بیان این‌که ملت ایران در مقاطع مختلف تاریخی پاسخ توطئه های دشمن را با آگاهی، ولایت‌مداری و حضور در صحنه پاسخ داده اند، خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده که بصیرت ملت و ولایت‌مداری مردم همواره بیشتر از نخبگانی بوده که ادعای انقلابی‌گری داشته‌اند، در حالی‌که ملت در عمل نشان داده‌اند که پایبند به مبانی انقلاب هستند.

حجت الاسلام سرایی اظهار نظر غیرمسؤولانه برخی از مسؤولان را مایه بروز برخی جریان‌های انحرافی و تفکرات منفی در کشور دانست و افزود: نماینده ای محافظه کار که می گوید در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا فریب خوردیم و تحریم ها از فردای تسخیر سفارت آمریکا آغاز شد، بداند که دشمن با ماهیت انقلاب اسلامی مشکل دارد.

وی با تأکید بر این‌که دشمنی آمریکا با ملت ایران تنها منحصر در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نبوده است، افزود: حادثه کودتای 28 مرداد و روی کار آمدن استبداد رضاخانی، ترور شخصیت‌ها برجسته و نخبگان عالی کشور و بسیاری دیگر از توطئه هایی که در تاریخ آمده همه با نقشه‌های آمریکایی اجرا شده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا با بیان این‌که جبهه مقاومت اسلامی کمر نیروهای نظامی آمریکا را شکسته و مجبور به عقب‌نشینی از سوریه و عراق کرده است، گفت: سفر ذلیلانه و مخفیانه رییس جمهور آمریکا به عراق نشان دهنده افول قدرت ایالات متحده است، سال‌ها پیش رهبری فرمودند که "بشار اسد باید بماند" و اکنون می بینیم که این امر تحقق یافته است.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به بازگشایی سفارتخانه‌های مختلف عربی در سوریه گفت: آمریکا قدرت خود را از دست داده و با مدیریت گروه‌های تروریستی به دنبال بازیابی قدرت رو به افول خود است، اما ملت‌های مسلمان منطقه نیز می دانند که مواضع ولایت فقیه در ایران فصل الخطاب همه است.

وی در پایان با تأکید بر این‌که باید مراقب فتنه انگیزی های دشمنان در سال های آینده باشیم، تصریح کرد: ملت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران در طول 40 سال گذشته با تبعیت از امام و رهبری در مقابل دشمنان ایستاده و در عمل ثابت کرده آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات