۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۹۳۰۹۹
قائم مقام جبهه امل بحرین:

دشمنان جنگ جدایی بین حکومت و ولایت را در انقلاب اسلامی ایجاد کردند

دشمنان جنگ جدایی بین حکومت و ولایت را در انقلاب اسلامی ایجاد کردند
قائم مقام جبهه امل بحرین گفت: دشمنان در این چهل سال از انقلاب اسلامی جنگ جدایی بین حکومت و ولایت را ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، شیخ عبدالله صالح، قائم مقام جبهه امل بحرین امشب در همایش بین المللی «40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی» با حضور فعالان و مبلغان جهان اسلام که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل با قیام خود پیروزی و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و بسیاری از مشکلات نیز حل شد.

وی با بیان اینکه باید همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه باشیم، گفت: پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و یاری کردن حکومت اسلامی به سایر کشورهای منطقه سرایت کرده است.

قائم مقام جبهه امل بحرین افزود: این انقلاب اسلامی هزینه‌های بسیاری کرده و شهدای زیادی را داده تا به پیروزی رسیده است و تمام جوانان برای سربلندی نظام اسلامی تلاش خود را کردند.

شیخ صالح تصریح کرد: شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی شده است و دشمنان در این چهل سال جنگ جدایی بین حکومت و ولایت را ایجاد کردند و حتی تحریم و تهدیدهای بسیاری برای براندازی نظام انجام دادند.

وی ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی شکل گرفت همه ما در داخل و خارج از نعمت انقلاب بهره مند شدیم و بانوان نیز به برکت انقلاب اسلامی حجاب را رعایت کردند و به عبادات پرداختند.

قائم مقام جبهه امل بحرین با بیان اینکه ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان برای انقلاب اسلامی جان و خون دادند تا این انقلاب به پیروزی برسد.

شیخ صالح اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگی است که از آن برخورداریم و باید برای سربلندی و عزت مندی انقلاب اسلامی هر چه داریم خرج کنیم تا انقلاب باقی بماند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات